abene Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Microsoft lanserer flerberøringsmusen Touch Mouse. Les mer Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan man hvile fingrene på denne her da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Blir spennde å se hvordan det fungerer i praksis. Sliek ting er nesten utelukkende avhengig av hvor bra de får det til i praksis. AtW Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Frem og tilbake i nettleseren? Det har vi da hatt lenge ved hjelp av tommelknappene på mange andre mus. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Man trenger jo en markering hvor "knappene" sitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 lurer på hvor sensitiv den vil være. Slik jeg flytter på hånden min tror jeg det ikke vil være et bra produkt for min del. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Touch er kanskje "fancy" teknologi ja, men det er slettes ikke praktisk på alle områder. Om man ikke kan hvile fingrene på den er den jo dømt til å feile, om den skal fungere må jo den ha en sensor som føler hvor hardt en trykker også... og da var vi visst tilbake på knappene gitt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Touch er kanskje "fancy" teknologi ja, men det er slettes ikke praktisk på alle områder. Om man ikke kan hvile fingrene på den er den jo dømt til å feile, om den skal fungere må jo den ha en sensor som føler hvor hardt en trykker også... og da var vi visst tilbake på knappene gitt. Knapper har to moduser, klikk og ikke klokk, godt implmentert touch kan oversette flere forskjellige typer bevegelser til handling. AtW Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "klikk og ikke klokk" Det var nytt for meg, skrivefeil eller ... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg blir ikke klok av all denne klikkingen. En knapp har 2 statuser: enten er den trykket ned eller så er den ikke trykket ned . når knappen holdes nede d.v.s. at fingeren hviler på den så drar man med seg objektet markøren er på hvis musen flyttes. Ergo så må alle knapper merkes på en elle annen måte. I da er det bare 2 valg på en knapp , men det er ikke noe i veien for at man ha flere funksjoner på en knapp , slik som med scrolle hjulet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå