Gå til innhold

nye sony ericsson xperia arc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, vent :) Arc blir sannsynligvis en veldig fin telefon og leveres med Gingerbread. Prisantydning 5000 tenker jeg ;)

hvis den kommer ut til 5000kr og X10 fortsatt ligger på 4000kr så ekke det så ille.. men det blir spennende å se når den tid kommer.. :)

Lenke til kommentar

Til dere som følger med, er dette X12 (Anzo) eller er det en egen telefon som kommer senere?

Med all sannsynlighet er det snakk om samme telefon, da Anzoryktene har ligget på 4-4.3" skjerm, 1.2Ghz prosessor og 8mpx kamera. Tviler på SE lager to så like telefoner!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til dere som følger med, er dette X12 (Anzo) eller er det en egen telefon som kommer senere?

Dette er x12/Anzo ;)

X10 får ihvertfall ikke Froyo eller høyere så da blir det nok mange som bytter/kjøper Arc

Kan jo installere Froyo på den nå da ;) Men det er jo Custom ROM

Lenke til kommentar

X10 får ihvertfall ikke Froyo eller høyere så da blir det nok mange som bytter/kjøper Arc

Nettopp derfor er det nok mange som bytter til en produsent som ikke smeller oppdateringsdøra i trynet på kundene etter kun få måneder.

Tror nå jeg...

Litt irriterende. Arc virker som en knakende god telefon, men desverre har jeg mista troa på SE når det kommer til oppdateringer.

Sammenlignet med dagens telefoner er Arc i toppskiktet. Spørsmålet er hva som har dukket opp fra konkurrentene innen den er lansert. F.eks LG sin nye 2X ser enda mer lovende ut enn Arc imo. Tipper de legger seg i samme prissegment. I såfall vil jeg tro 2X er et bedre kjøp. LG har også langt bedre rulleblad når det kommer til oppdateringer.

Anbefaler å absolutt ikke kjøpe X10 i skrivende stund. Den er lagt på hylla hos SE, og vil ikke få nyere versjon av android enn 2.1. Den er tross alt en 2010-telefon som kjører en 2009-versjon av android.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...