maisens Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hva tror folk om denne nye telefonen fra SE? hvordan er denne i forhold til andre telefoner fra feks HTC, iphone eller SE X10?? hva tenkter folk om pris på denne, trur dere den kommer til å bli grisedyr? driver å vurderer å kjøpe meg SE X10, men burde jeg heller vente til denne kommer ut?? http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_xperia_arc_er_lansert/80326 Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Yes, vent Arc blir sannsynligvis en veldig fin telefon og leveres med Gingerbread. Prisantydning 5000 tenker jeg Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Til dere som følger med, er dette X12 (Anzo) eller er det en egen telefon som kommer senere? Lenke til kommentar
maisens Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Yes, vent Arc blir sannsynligvis en veldig fin telefon og leveres med Gingerbread. Prisantydning 5000 tenker jeg hvis den kommer ut til 5000kr og X10 fortsatt ligger på 4000kr så ekke det så ille.. men det blir spennende å se når den tid kommer.. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Til dere som følger med, er dette X12 (Anzo) eller er det en egen telefon som kommer senere? Med all sannsynlighet er det snakk om samme telefon, da Anzoryktene har ligget på 4-4.3" skjerm, 1.2Ghz prosessor og 8mpx kamera. Tviler på SE lager to så like telefoner! Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 X10 får ihvertfall ikke Froyo eller høyere så da blir det nok mange som bytter/kjøper Arc Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Til dere som følger med, er dette X12 (Anzo) eller er det en egen telefon som kommer senere? Dette er x12/Anzo X10 får ihvertfall ikke Froyo eller høyere så da blir det nok mange som bytter/kjøper Arc Kan jo installere Froyo på den nå da Men det er jo Custom ROM Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) X10 får ihvertfall ikke Froyo eller høyere så da blir det nok mange som bytter/kjøper Arc Nettopp derfor er det nok mange som bytter til en produsent som ikke smeller oppdateringsdøra i trynet på kundene etter kun få måneder. Tror nå jeg... Litt irriterende. Arc virker som en knakende god telefon, men desverre har jeg mista troa på SE når det kommer til oppdateringer. Sammenlignet med dagens telefoner er Arc i toppskiktet. Spørsmålet er hva som har dukket opp fra konkurrentene innen den er lansert. F.eks LG sin nye 2X ser enda mer lovende ut enn Arc imo. Tipper de legger seg i samme prissegment. I såfall vil jeg tro 2X er et bedre kjøp. LG har også langt bedre rulleblad når det kommer til oppdateringer. Anbefaler å absolutt ikke kjøpe X10 i skrivende stund. Den er lagt på hylla hos SE, og vil ikke få nyere versjon av android enn 2.1. Den er tross alt en 2010-telefon som kjører en 2009-versjon av android. Endret 17. januar 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå