Hveding Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei. Tenkte og selge min stasjonære pc, men er usikker på hva jeg skal ta før den. Innhold Prosessor: Amd phenom ii x4 965 black edition Hovedkort: Asus m4a78-em Skjermkort: Msi n250gts twin frozr 1g Ram og harddisken er så old. Tviler på at noen vil kjøpe det. Men ellers, hva burde jeg selge prosessor, hovedkort og skjermkort før ? Betalte 1350 før prosessorn, 800-900 før hovedkortet og rundt 1200 før skjermkortet. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 legg sammen beløpet og trekk fra 35-50% av det Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er du heldig, så får du nok en 12-1300kroner for det Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 såpass. Så det er lite vits og selga da. synes en kraftig bærbar pc ville vært til mye mer nytt, siden jeg flytter på meg en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 legg sammen beløpet og trekk fra 35-50% av det Stemmer ikke helt, skjermkortet koster idag nytt 870 og oppover, hovedkortet er priset fra 550 og oppover. Eneste som har omtrent samme verdi er CPU. Mao, legg sammen beløpet av hva produktene koster idag og trekk 30-50%. Gjenbruk av hardware til noe annet gir ofte langt mer mersmak enn den usle pengesummen du kan forvente å få for hardwaren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå