godkjenn Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei, gutt på 19år og vil finne en magisk kur for motivasjons problemer, he he. Jeg er en normal 19åring som liker Snowboard, kjøre cross, trening og spille/surfe på data som dagens normale norske ungdom. Jeg kan ikke klage over livet mitt, jeg har venner, ingen "beste venn" men det kan vell være pga. jeg blir "lei" av folk viss jeg er med de ofte, og får meg nye venner hele tiden.(hørtes litt dumt ut, men det er ikke som om jeg kutter en person helt av, men begynner bare å være mindre med enkelte en viss periode og finner kanskje en ny venn(er) å være med, rettare sakt; jeg sirkulerer veldig på hvem jeg er med) Jeg er en person som ikke snakker mye viss jeg er med 7+++ stk. men kan lett bable i veg viss jeg er med 1-4 personer. Jeg går på folkehøgskole atm, og kan på ingen måte klage over det. Men hver morgon nor jeg skal stå opp så sliter jeg veldig med å få meg sjøl opp og det kan lett ende opp med at jeg ligger i senga, samme hva vi skal gjøre den dagen. Jeg har slitt mer og mer med å komme meg ut av romme for å være med folk de siste åra og det var vell det som fikk meg til å begynne på folkehøgskole, folkehøgskole har hjolpet litt vil jeg tro, men sitter ofte for meg sjøl og surfer på nette, ser tv, mediterer, trener alene osv. Jeg sliter med å finne gleden i å være med folk og finne glede skjenerelt i hverdagen. Jeg er rett å slett ikke noe spesielt glad, jeg kan godt droppe å være med på sosiale aktiviteter uten å savne det, jeg føler det er mer kav enn glede i det, men jeg blir alltid med. Andre fakta om meg : Meditert i over 1år, prøver å trene opp til 3-4 ganger i uka (hender noen uker blir litt late)Spiser relativt sundt, jeg er en positiv person, dømmer ikke folk, imot fordommer osv. og er med på det meste. Har selvfølgelig småproblemer nå og då, men aldri noe stort. Jeg føler igrunn jeg burde vore glad for alle mulighetene jeg har, men har møstet livets gnist på en måte og gjør mer ting for å ikke bli en lat tulling som depper over livet. Men samtidig så depper jeg litt over livet sjøl om jeg har det veldig bra. Vet ikke helt hvilken svar jeg ser for meg her, men kanskje noen har vore eller er i samme sitvasjon. Uansett takk for å ha lest "the wall of text" og det er bare til å skrive ett svar om du har noe å tilføye, takk på forhand. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har vel igrunn vært hvor du er nå og kanskje enda befinner meg der. Men jeg har flere problemer som baller seg på. Et par ting som kunne vært årsaken; Du har ingen skikkelig utfordring og siden du (kanskje) har en konkurerende personlighet så kunne alt se veldig grått og kjedelig ut for deg. Muligens at du har en viss savn for å ha noe fast, slik som en dame eller et kjæledyr. Kanskje starte med et dataspill og lage en klan/guild/gruppe som du har ansvar for og skal hjelpe dem med å nå videre i spillet eller på et høyere nivå. Vet at dette har vært reddningen for en venn av meg. Han kjedet seg dag inn og dag ut, så på anime for rundt 10-16 timer hver dag. Så startet han med World of Warcraft og senere fant ut at han ønsket å danne en guild med spillere som deretter skulle konkurere mot andre guilder for å drepe bosser først. 1 Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Har vel igrunn vært hvor du er nå og kanskje enda befinner meg der. Men jeg har flere problemer som baller seg på. Et par ting som kunne vært årsaken; Du har ingen skikkelig utfordring og siden du (kanskje) har en konkurerende personlighet så kunne alt se veldig grått og kjedelig ut for deg. Muligens at du har en viss savn for å ha noe fast, slik som en dame eller et kjæledyr. Kanskje starte med et dataspill og lage en klan/guild/gruppe som du har ansvar for og skal hjelpe dem med å nå videre i spillet eller på et høyere nivå. Vet at dette har vært reddningen for en venn av meg. Han kjedet seg dag inn og dag ut, så på anime for rundt 10-16 timer hver dag. Så startet han med World of Warcraft og senere fant ut at han ønsket å danne en guild med spillere som deretter skulle konkurere mot andre guilder for å drepe bosser først. Damen har det blitt slutt med for ca. 2 år siden (Litt komplisert forhold i ettertid) og nå har jeg reist i fra min hund som blir tatt var på av min mor. Skal Begynner å konkurere i vinterferien (Snowboard), så atm blir det mye feiling for å sette nye triks som ikke øker motivasjonen. Så tror du har helt rett i det du sier, og takk igjen for eit brilliant svar Endret 6. januar 2011 av godkjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå