Mr. Sandåker Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei! En vennine vil ha en tattovering, men den skal såklart bety noe. Ho har en vondt fortid med selvskading, dårlig selvtillit, moren slo henne, og mye usikkerhet. Tattoveringen skal da representere en fortid med mye psykisk smerte. Jeg prøver å finne en for henne, har funnet en som er bra etter min mening. Men er jo lurt å ha noe å velge i. Kom med forslag, og post gjerne deres egne tattoveringer! Legger ved min siste, gjerne gi den noen kommentarer Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det ikke best at hun velger selv? Hva kunne hun tenkt seg liksom. Skal det være tribal, fugler, engler, hodeskaller, bokstaver...? Vanskelig å komme med forslag når man ikke vet noe om den som vil ha... Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 skal være noe som kan representere de tinga jeg nevnet, hva annet vet ho ikke. derfor jeg trenger forslag av alle slag. så finner ho kanskje noe her og der som ho liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå