Speciale Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har funnet ut at jeg skal bygge meg en liten maskin da jeg er møkklei av å drasse med meg ett stk monsterkabinett(Lian Li PC-A71) mellom hybel og hjemsted, og den bærbare (Travelmate 8371 SU 9400 m/Crucial C300)finner jeg for svak til mitt hjemmebruk. Kan noen her hjelpe med ett oppsett med forholdsvis lite kabinett, USB 3.0 og Sata 6GB. Foreløpig har jeg satt opp dette, men alt kan endres. Setter stor pris på hjelp Kabinett: Kanskje Silverstone SST- GD05B HTPC Sort ? Hovedkort: Aner ikke, men skal altså støtte USB 3.0 og Sata 6GB, og en fordel med integrert skjermkort og HDMI. Prosessor: Trenger ikke være noe supersterk, men kanskje noe i3 greier? Harddisk: Crucial C300 64gig (har fra før) evt Velociraptor 300gig (har også fra før) Optisk: DVD-brenner (har fra før). Ser lite poeng med Blu-ray før jeg får en god nok tv til å utnytte av det. Minne: Trenger ikke å være klokkesterkt, ingen planer om å klokke dette uansett. PSU: En stillegående med gode termiske egenskaper. Lurer også litt på om jeg bør vente en måned mtp. Sandy Bridge både for å se priser og evt. prisfall på eksisterende produkter eller om det bare er å finne noe nå? Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Tror denne kan vente litt etter jeg fant ut hva som er på vei inn. Er for mye morsomt som kommer nå som ikke tar så mye plass at jeg velger å vente litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå