Wotan Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Må bare få sagt det!! Bestillte meg adsl fra ADSL.NO. Fikk mail etter en uke om at de trengte noen flere bestillinger før det ble Rock'n Roll. Så etter ca. en uke ringer det en fyr og sier at nå er det klart og lurer på om jeg fortsatt vil ha det (øhh... JA!) Får brev i posten om når oppkobling og alt skal skje. Så i dag kom Bravida og skrudde litt i tlf. kontakta mi og vips så sitter jeg her og surfer. Total leverings tid ca. 3 og en halv uke (da med en hel uke som jeg måtte vente på at de skulle få nok bestillinger). Så i morgen setter jeg opp server for jeg har nemlig også fått fast IP. (Ædda bædda) PS. Har rundt 41-42 kb i download på en 384 linje, synes nå at det er rimelig greit. Lenke til kommentar
Draka Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hvor i landet bor du? Sendte en forespørsel til ADSL.no og fikk beskjed om at jeg måtte bestille ADSL før de kunne gi meg noe svar på om de kunne gi meg det. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Wotanen bor i Moss. (He he). Eller rettere sagt Rygge. Etter hva jeg kan forstå så leier de linjer av telehor. Fikk ihvertfall ADSL tilgjengelig fra ADSL.NO, Bluecom og StoreT på likt. Prisen er den samme hos T og ADSL, Blå menna er 50 lappen billigere men der koster det 9 Camillaer for IP. Du kan jo sjekke om ADSL er tilgjengelig. Da er det bare antall bestillinger det står på. Om jeg har skjønt alt rett. SKÅL!!! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Bor i moss eg oxo!! På Jeløya :smile:! ADSL.NO er dyrt ass! Skal skaffe meg ADSL igjennom "telehor" som dere kaller det, har ikke noe imot det, har hadd GRATIS ISDN i 2 år :smile: fra "tele(h)(n)or". Skal skaffe meg ADSL snart... Mvh. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hva heter ikke telehor......... ................det heter Stjelehor Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Hmm.... ADSL.NO 450.- pr. måned. StoreT 450.- pr måned. ADSL.NO fast ip. Store stygge T DHCP. Hvorfor det er dyrt må du utdype nærmere. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Telenor er ikke så dyrt som alle skal ha det til. Dessuten har Telenor ganske bra servere, og det eneste jeg har å utsette som Telenor ADSL kunde, det er den forbanna knipenheten på uploaden. 128kbps er jo ingenting... Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Jepp. 128 i upload er kjipt. Håper e-verket snart fåt ut finger'n. Så kan vi få 10Mbit begge veier. Om de legger seg på samme pris som BKK vel å merke. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 20:39, Wotan skrev:Prisen er den samme hos T og ADSL, Blå menna er 50 lappen billigere men der koster det 9 Camillaer for IP. Camillaer? Camilla ble brukt en gang for lenge siden i forrige århundre. Er nok godeste fru Flagstad som pryder hundringsen nå http://www.norges-bank.no/sedler_og_mynt/100kr.html Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Vet det..... Er det ikke trist? (Snufs, og jeg som var blitt så glad i ho Camilla) Vel, for meg er hundringsen ennå en Camilla, og tusingen en høvding (eller laken om man kommer fra Drammen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå