Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL.NO

Anbefalte innlegg

Må bare få sagt det!!

Bestillte meg adsl fra ADSL.NO. Fikk mail etter en uke om at de trengte noen flere bestillinger før det ble Rock'n Roll. Så etter ca. en uke ringer det en fyr og sier at nå er det klart og lurer på om jeg fortsatt vil ha det (øhh... JA!) Får brev i posten om når oppkobling og alt skal skje. Så i dag kom Bravida og skrudde litt i tlf. kontakta mi og vips så sitter jeg her og surfer.

Total leverings tid ca. 3 og en halv uke (da med en hel uke som jeg måtte vente på at de skulle få nok bestillinger). Så i morgen setter jeg opp server for jeg har nemlig også fått fast IP. (Ædda bædda)

PS. Har rundt 41-42 kb i download på en 384 linje, synes nå at det er rimelig greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wotanen bor i Moss. (He he). Eller rettere sagt Rygge. Etter hva jeg kan forstå så leier de linjer av telehor. Fikk ihvertfall ADSL tilgjengelig fra ADSL.NO, Bluecom og StoreT på likt.

Prisen er den samme hos T og ADSL, Blå menna er 50 lappen billigere men der koster det 9 Camillaer for IP.

Du kan jo sjekke om ADSL er tilgjengelig. Da er det bare antall bestillinger det står på. Om jeg har skjønt alt rett. SKÅL!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...