treant Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei! Kikka på en SE x10 mini fra tele2 https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Sony%20Ericsson/bid/7374/action/1 Obviously låst til tele2, og abo. som følger med er champion 89, og minste pris er 1069 i året. Jeg har da allerede et tele2 abo. så kan jeg bare drite i å registrere meg med det abo. som følger med, og bare sette i mitt gamle tele2 simkort? Eller må jeg registrere meg osv.? Takker for svar Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du kan jo bruke det du har fra Tele2, men du må fortsatt betale månedsavgiften på det som følger med telefonen. Lenke til kommentar
treant Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 det skjønte jeg, takk for bekreftelsen! men så står det noe om debitering, hva betyr det? https://shop.tele2.no/index.php/Portal/action/getSubsComp/compbase/9014 *** Minimumsdebitering utenfor avtaletid 49,- per mnd. På Champion 0 er det minimumdebitering fra kjøpsdato. takk for svar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det betyr at hvis abonnementet ditt ikke har bindingstid og ikke har månedspris blir du minimum fakturert for 49 kr. per mnd. uansett om du bruker mindre. Er bruken din over 49 kr merker du ikke noe til det. En avgift som "straffer" de som ikke bruker mobilen sin. Lenke til kommentar
treant Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 da ringte jeg tele2 og ordna det, de gav meg et kjempe tilbud som ikke var annonsert, SE xperia mini pro med måneds pris 89 (Champion 89) til 1 kr, med samme nr som jeg hadde Takk tele2 for en skikkelig bursdagsgave eneste som mangla var gratis frakt: p aah, takk for svar arne men det er etter utløpt bindings, så jeg kan bare si opp når den går ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå