Gå til innhold

Liten, billig mobil u/abonnement

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg er på utkikk etter ny mobil. For øyeblikket har jeg Nokia fold 6600. Det jeg ser etter er en liten, billig mobil med kamera. Jeg bruker mobilen kun til sms og noe ringing, så den behøver ikke være avansert. Om jeg har kamera og anledning til å lagre noen få sanger er jeg i grunnen fornøyd. Den må tåle å ligge i bukselommen hele dagen (derfor jeg har fold i dag), og den må være så billig som mulig. Merke er i grunnen uinteressant, men fint om den er litt "stilig". Fins det noen mobiler der ute som passer denne beskrivelsen...?

(jeg er helt ute av mobilmarkedet, og har ikke peiling)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt er jo ikke telefoner med decent kamera billig. Vet ikke om dette er for dyrt for deg? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599594

Nokia har også en del modeller i denne kategorien. Sjekk en nettbutikk for utvalg og sorter på pris og produsent :)

Takk for svar! :)

I utgangspunktet er denne litt dyr, ser gjerne under tusenlappen. Men det kanskje viktigste er størrelsen. Nokia 6600 fold er 8,8 x 4,4 x 1,6 cm i lukket tilstand, og jeg vil gjerne ha en som er mindre enn dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...