Athey Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Heisann! Jeg skal oppgradere den gamle pcen min, og har tenkt ut disse komponentene: AMD PHENOM II X4 965 BE 3.4GHZ 8MB SOCKET AM3 BOX - KINGSTON DDR3 HYPERX 6GB 1600MHZ CL9 DIMM (3X2GB) COOLER MASTER GX ATX12V 2.3 750W ASUS M4A87TD USB3 AM3 ATX GTX 460 1GB Alt annet har jeg. Er dette et godt oppsett til omtrent fem tusen? Mvh Athey Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 6GB settene er beregnet til Intel sin 1336 sokkel. Her burde du velge 4 eller 8GB. Men en annen ting... Både AMD og Intel lanserer i disse dager nye CPUer og HK, så personlig hadde jeg ventet Lenke til kommentar
Athey Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 6GB settene er beregnet til Intel sin 1336 sokkel. Her burde du velge 4 eller 8GB. Men en annen ting... Både AMD og Intel lanserer i disse dager nye CPUer og HK, så personlig hadde jeg ventet Takk for tips om rammen! Hvor lang tid tar det før de nye AMD produktene kommer da? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Intel offentliggjorde sine CPUer i dag, og de første HKene er allerede registrert i nettbutikkene... regner med full kjør hos Intel innen 2-3 uker... AMD derimot er det ingen garanti for enda... De har ikke sagt stort, men det kan hende offentliggjøringen skjer i morgen... Så regner med 1mnd før vi ser god dekning der.. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Såpass fort ja! Men da venter jeg heller litt jeg Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå