Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er den første til å innrømme hvor dum jeg var som i det hele tatt bestilte noe fra denne nettbutikken. Sånn, nå er det unnagjort!

Uansett, jeg bestilte et spill i februar, som jeg selvfølgelig aldri fikk. Jeg sendte stadig e-post og maste på de, og jeg fikk alltid svar innen kort tid om at "de sender den snart" osv. Blank løgn, selvfølgelig.

Men nå får jeg ikke engang kontakt med de via noen av e-postadressene de oppgir på siden. Det rare er at jeg får en "Delivery Failure" fra Hotmail, av alle steder. De har tydeligvis benyttet seg av Hotmail-adressen [email protected], men denne er ikke lenger aktiv.

Skal jeg gi opp og anse de 178 kronene for tapt? (det er ikke store summen det er snakk om, men penger er tross alt penger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, la oss se dette i et perspektiv.

Du bestillte en vare fra YEES og forhåndsbetalte.

Kundesupporten foregår via en HOTMAIL adresse!!

Bare det tyder på at firmaet ikke er mye seriøst og satser lite på nettsalg (er dette en rein nettbutikk?)

Forhåndsbetalte du, har du selvsagt krav på pengene tilbake, var jeg deg ville jeg tatt kontakt med forbrukerombudet i ditt fylke og forhørt deg om hva du skal gjøre. Evt. politianmeld dem for svindel.

Lenke til kommentar
Evt. politianmeld dem for svindel.

Personlig begynner jeg å bli så lei folk som gjør større eller mindre forsøk på svindel om dagen at jeg nå kommer til å politianmelde hver sak hvor jeg får et ukorrekt krav. Men er det ikke han litt suspekte typen i Multimedia Import (Stefan Hilt?) som står bak "Yees!"? Han sitter i fengsel for tiden i alle fall.

Lenke til kommentar

Eg har best 2 tinger fra yeees buffy sesong 1 og 2. gikk fint det.

1 gangen tok det riktignok 45 dager. emn gikk en annen film i tileg. så det gikk fint.

Andre gangen fikk eg filmene på den 11 dagen.

Har no best frozen trone warcraft 3. for 3 dager siden. håper denne kommer også da.

Har hørt ganske m,ye negativt om yees. men tok en sjangs og kan ikek si eg angret, var jo billigere og.

PS:eg sende mange mauil til de første gangen, men fikk altid svar på 1-2 dager. hmmm snodig du ikke får. men fikk aldri svar fra de i bergen før eg ringte til de :shrug:

Lenke til kommentar

Dette kalles svindel. Enkelt og greit. Når det er snakk om så små summer gidder de fleste ikke å gå videre med saken. 178 her og 250 der fra mange blir fort 10-tusener av kroner. Så de sitter sikkert og gosser seg i Thailand og bruker penger mens de pønsker ut andre svindler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...