RBW Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ventetiden for Intels integrerte løsning er nå også over. Les mer Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Yay! Looking forward to this! Endret 5. januar 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Intel Core i5-2500K virker som ein god cpu mtp. pris/ytelse for min del. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Intel Core i5-2500K og et P67-hovedkort blir det på meg. Håper bare ikke ventetiden blir for lang! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Blir "desverre" Sandy Bridge på meg også. Hadde jeg hatt mulighet, så skulle jeg ventet på Bulldozer. AMD har mer spennende prosjekter framover, i alle segmenter. Tenker da på arkutekturer som er annerledes, et håp om integrert GPU som ikke er fullstendig håpløs osv ... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da er det bare å venter på LGA-2011 da Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sort høyhalset genser, olabukser, blazer - prøver å ligne Steve Jobs. Alpelue - prøver å være enda litt mer spesiell, kunstner, rockestjerne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Okai. Var veldig lik Jobs ja Lenke til kommentar
hrc3035 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har peil på hva prisene blir. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men det blir ny sokkel nå igjen? LGA-1155 istede for LGA-1156? Isåfall teit av Intel. Godt å se at X58 fortsatt er supert Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 ..og der var AMD sitt monsterprosjekt FUSION i grøfta... Når skal AMD lære at det å gi ut sine glupe ideer 5år før lansering ikke er smart? AMD styres av tullinger, og taperen er oss forbrukere som risikerer å miste et firma som har sørget for konkurranse. Sist gang Intel hadde mer eller mindre monopol midt på 90tallet, så kom de med relativt dårlig og dyre produkter. makan... Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 FUSION vil vel gå like bra uavhengig av dette... FUSION er vel også tiltenkt enheter med lavere effekt budsjett enn Sandy Bridge. Tipper Intel vil være å foretrekke på business desktop og AMD på netbooks. Intel kommer imidlertid med en oppgradering i form av Ivy Bridge som kommer til å bli ekstremt skummel for FUSION, pga. integrert DRAM til GPU og 22nm CMOS. Det vil dramatisk øke ytelse/watt i de segmentene med lavere effektforbruk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sort høyhalset genser, olabukser, blazer - prøver å ligne Steve Jobs. Alpelue - prøver å være enda litt mer spesiell, kunstner, rockestjerne. Nå blir vel forhåpentligvis ikke teknikerene til intel ansatt basert på sin stilsans. Om fyren vil bruke pologensere, kjør på. Apples produkter blir ikke dårligere av jobs forkjærlighet for denne type gensere heller Personlig er jeg mest ivrig på LV/ULV-variantene for mobile plattformer, sandy bridge virker veldig bra på den mobile fronten. AtW Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Prøver vel mer å likne på Joe Pantoliano.. (skuespiller, feks fra The Matrix). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Intel Insider er en annen stor nyhet med Sandy Bridge. Dette er en løsning for sikker avspilling av HD-materiale, noe som gjør at studioene i Hollywood har begynt å slippe opp grepet. Aldri hørt om usikker HD, men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er vel muligens relatert til denne HDCP greia tenker jeg, på en eller annen måte. Forøvrig skal det bli morsomt å se hva erstatteren til X58 har å komme med framover Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ok, When can I buy it? ;< Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 lurer veldig på hva hovedkort + cpu vil legge seg på. om de skal sloss mot produkter i "fusion" serien, kan ikke cpu eller hovedkort koste mye. eller ha bedre ytelse pr kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå