Brad Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Solet meg i går, og jeg sovnet og tok mye mer enn jeg hadde tenkt til. Når jeg våknet i dag, var jeg veldig varm i ansiktet og jeg var rød som en hummer! Gikk på skolen, og det var mildt sagt FLAUT! Alle kommenterte. Hvordan kan jeg få ned rødheten mest mulig over natten? Har en Aloe Vera plante her, og litt andre kremer. Noen bra kjerringråd? Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aloe Vera, etter min erfaring, er den beste behandlingen mot smerte og rødhet av sol. Det finnes vel kremer som er mer effektive, men de har jeg ingen kjennskap til. Ring fastlegen din. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Neida, er ikke så ille. Er vare veldig rød i ansiktet, og vil ikke gå sånn på skolen Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe, det er vel forståelig. Du kan kanskje prøve en bleikningskrem? Tror ikke noen vil legge merke til det om du tar på et tynt lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå