Gå til innhold

Reklamasjon på PC - Produsent eller butikk sitt ansvar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Er det nettbutikken eller en fysisk butikk du har forsøkt å reklamere til? Har sett at det skjer svært mye oftere at nettbutikker fraskriver seg ansvaret enn det fysiske butikker gjør.

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet ditt:

Nei de kan ikke forlange at du kontakter foregående salgsledd. Dersom du har handlet som privatperson, gjelder forbrukerkjøpsloven. Denne er helt klar på at du kan velge å forholde deg til den du kjøpte varen av, at de gjerne ønsker at du skal kontakte et tidligere ledd i kjeden er en helt annen ting.

 

Hva som er raskest og enklest for deg, skal jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...