Gå til innhold

Kjøpt laptop på internett, men ikke fornøyd (åpnet og brukt)

*F*

Anbefalte innlegg

Hei!

Hentet laptopen min fra komplett.no i posten i dag.

Startet den og fullførste windows installasjonen og slikt, etter det installerte jeg et par programmer som VLC mediaplayer, Opera, microsoft essentiels og steam (avinstallerte Trend micro antiviruset som var standard)

Prøvde å spille CoD Black Ops på denne Pc-en og det lagget selv på lav grafikk, jeg viste grafikkortet i den ikke var av det beste, men dette var skuffende dårlig (12k kosten den) og jeg angrer egentlig ganske på kjøpet nå.

Gjelder angreretten for meg enda? lkan jeg returnere den?

Så sant innpakningen ikke tar skade eller blir forringet på noen måte (fremstår som ny), vil ikke åpning innebære avskåring i angreretten. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende.
http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=cooling#angrerett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da er den sendt, brant ut 5 "gjennoppretnings DVD-er" og satt i den ene for å gjennoprette til fabrikk modus.

Etter å ha kjørt DVD 1 sto det den var fulført og slo seg av (vet ikke hvorfor den trengte brenne 5 stk da).

Uansett, om man starter PC-en nå kommer det frem "Gjør klar til førstegangs oppstart" elns, satser på det holder.

Pakket sammen tingene så gidt jeg kubbem plasten foran skjermen er tatt av, men festet det på igjen, over touchpad-en (musa) lå det også noe plastik, denne fjernet jeg.

Tror dere det går greit?

For jeg sliter økonomisk her, har 2000 på konto, en verksted regning på 8000 og to PC-er jeg har betalt for men som er tilbakelevert (ps.no pga dem ga meg feil info om PC-en, jeg vet jeg får tilbake alt her, men vet jo ikke når...) og Komplett som er gjeldende sak fordi jeg ikke likte PC-en.

post-74970-0-27760700-1294331604_thumb.jpg

post-74970-0-17668000-1294331635_thumb.jpg

post-74970-0-20732000-1294331662_thumb.jpg

post-74970-0-25356200-1294331694_thumb.jpg

post-74970-0-65044400-1294331720_thumb.jpg

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Ja, håper det, håper bare saken går fort og smertefritt.

Militæret om 14 dager og jeg vil ha ny PC til da, men må få pengene mine først.

Og om dem nekter å godta saken tar jo saken mange måneder å behandle via forbrukerrådet og eventuelt rettsvesen, og da må jeg nesten velge mellom LANG til uten PC eller å bruke en PC jeg ikke vil ha.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg kjøper hos Komplett så lenge de har varen på lager (selv om de er litt dyrere enn rimeligste "jallabutikk"). Har alltid mottatt god service derfra, og ut fra antallet klager på forumet vs. hvor mange som faktisk handler der, så ser det ut som de fleste andre også opplever Komplett som en av de mest seriøse nettbutikkene.

Egentlig var det liten tvil om at du skulle fått returnert pengene for produktet i denne saken, men enkelte mindre seriøse nettbutikker hadde nok prøvd seg på en liten frekk en først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...