haakkern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei ! Og godt nytt år ! Jeg har en NM46X server med win 2008 instalert. Denne skal brukes til backup av maskiner i nettverket! og mediaserver! (mp3 og video ps3) og litt andre ting. Planen var og lage mapper og dele ut til væ enkelt bruker på nettverket som et domenet! slik at vær bruker kan lagre på denne Servern! men jeg vurderer nå et nas os! vil dette virke bedre? Vilket nas os vil være best egnet? Jeg vil ønske og nå servern fra hvorsomhelst i verden ( slik jeg gjør idag). mine specs er Arima mobo NM46X 4 Gig minne snart (8) onboard sata raid 4 disker på 750 GB raid 5 2 X doual core cpu på 2.4 ghz. noen som har erfaring med nas os? mvh håkon Lenke til kommentar
JAH Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ingen erfaring med det, men freenas er et Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Ingen erfaring med det, men freenas er et jepp klar over dette;) synes det var tungvindt men Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ingen erfaring med det, men freenas er et jepp klar over dette;) synes det var tungvindt men Lett som en plett! Kjøp deg en pose potetgull, sett på Sex og singelliv på tv'en til dama.. så ordner du detta i løpet av kort tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå