Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mer eller mindre lyst på dama etter dette?

Anbefalte innlegg

Hei. Etter hva jeg har skjønt så mister gutter ofte lysten og spenningen etter en dame dersom hun hopper i seng med han for tidlig. Som f.eks ved en one night stand.

Dersom du som gutt havner i seng med en venninne eller en annen jente du er tiltrukken av uten å ha sex, men bare roter og tafser på hverandre og det ender opp med at begge sovner tett sammen.

Vil dette gjøre at du mister litt interessen etterpå, eller vil den rett og slett øke lysten din for henne?... for å få "fullført" en annen gang?

Eller ville faktisk interessen for denne jenta vært høyere om dere ikke rota og sov sammen?

Du skjønner dette skjedde med meg og en kompiss just :ermm:

Hilsen nyskjerrig jente! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle er forskjellige (ehh.. dette er standar svaret)

ja, men seriøst.. La oss si at Per er forelska i deg, men Per er litt usikker på seg selv (som de fleste guttene egentlig er) og du har blitt lært at om du har lyst å holde intereseren lenge så må spille litt hard to get, altså ikke åpne blomsten med engang. Usikre Per prøver da å vinne din godkjennelse og jakter hele tiden på deg, det som skjer er at du blir lei av han og han prøver hardere og hardere for å komme inn i deg. Uansett lever jeg med den tanken at jentes kåthet bestemmes ikke av valg eller fulle instinkter, men følelser sammensatt av instinkter.

Så sier vi at tøffe Pijus er keen på deg, Pijus er en selvsikker kar som stråler god verdi. Du har da blitt lært at om du vil holde intereseren til gutten, så må du spille hard to get. Du spiller hard-to-get på Pijus og det viser seg at det ikke slår på ham, fordi han vet at han kan få nesten hvilken som helst jente (trenger ikke å være sant, bare tro på det). Det som skjer er at han blir lei eller finner en annen, eller du blir tiltrukket til holdningen hans ovenfor deg (biolgoiske grunner).

Så for å si det slik, det er ikke noe fasit, det er mer som en balansegreie.

Men med Pijus så er det mer som at han mister interesen om jenter gir seg for lett for han, han blir fristet og hopper i køaus på one-nigh-stand, men mister så intereseren videre. Men stråler jenten god selvtilit og ikke trenger å leve seg opp til andres forventninger, holder det Pijus interesert i en lang tid. Dessverre nok er det ganske få slike jenter som Pijus finner.

Ja det var det, masse intern humor :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjedde med å bare følge fornuften, følelsene og sansene? Jeg hater når det skal legges så mye tanker og taktikk bak noe så elementert og dyrisk som sex. La sperrene gå og gi etter eller avvis tvert dersom du føler for det.

Når ting blir så kynisk at du legger taktikk bak musa så mister jeg i hvert fall interessen. Da får jeg bare lyst til å pule for å kunne dumpe "inyourface" etterpå.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Hva skjedde med å bare følge fornuften, følelsene og sansene? Jeg hater når det skal legges så mye tanker og taktikk bak noe så elementert og dyrisk som sex. La sperrene gå og gi etter eller avvis tvert dersom du føler for det.

Når ting blir så kynisk at du legger taktikk bak musa så mister jeg i hvert fall interessen. Da får jeg bare lyst til å pule for å kunne dumpe "inyourface" etterpå.

Ts her.

Hva i!? La ikke noe taktikk bak musa i det hele tatt. Lå ikke der å frista han å tenkte at nå skal jeg gjerst på å holde igjen! Det bare ble ikke sex, så lurte bare på om dere ville hatt interessen oppe etterpå da?

En gutt kommenterte på kvinneguiden hvor han skrev: "desto mer jenta holder meg på pinebenken, desto mer gira blir jeg". Hva synes dere om det? Dere vil vell ikke ha alt servert på sølvfat heller?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg liker jenta så har jeg ingenting imot sex på første daten for eksempel. Og jeg mister heller ikke lysten på henne på grunn av dette, men da må jeg selvfølgelig like henne.

Hva i!? La ikke noe taktikk bak musa i det hele tatt. Lå ikke der å frista han å tenkte at nå skal jeg gjerst på å holde igjen! Det bare ble ikke sex, så lurte bare på om dere ville hatt interessen oppe etterpå da?

En gutt kommenterte på kvinneguiden hvor han skrev: "desto mer jenta holder meg på pinebenken, desto mer gira blir jeg". Hva synes dere om det? Dere vil vell ikke ha alt servert på sølvfat heller?

Om jeg var interessert i deg hadde selvfølgelig interessen fortsatt vært tilstede selv om det ikke ble noe sex. Men jo lengre jenta holder seg på pinebenken, jo mer gira blir jeg? Den kjøper ikke jeg akkurat. Jeg forstår at mange ikke kaster klærne med en gang, og egentlig liker jeg dette, for det tyder på at de ikke kaster klærne for hvem som helst.

Så lenge gutten vet at du liker han så har du nok ikke noen problemer.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Aldri falt for en jente der jeg har fått dyppa den første kvelden. Når de sier "en gang", gjør det meg bare enda mer nysgjerrig på jenta.

Balansen mellom dette er å ikke la det gå for lang tid før gutten får det han vil ha. Greit om man møtes 3-4 ganger til uten at jenta ønsker knulle, men går det enda lenger enn dette tror jeg flere gutter vil gi opp og miste interessen for jenta.

Lenke til kommentar

Enig!

Jeg liker ikke jenter med masse taktiker, spill og regler på hvordan man skal få en gutt eller hvordan gjøre det hele mer interessant. Er jenta pen, har lyst på meg og slike ting, så for guds skyld bare være deg selv og utrykk det du føler.

Jenter som bevist spiller hard-to-get mister bare fort interessen min. Fordi jeg ikke orker å streve for å vise hvem jeg er og hvilke verdier jeg har.

Liker jenta meg? Ja så ta meg for den jeg er og dropp skvippet om spill og taktikk. Det funker ikke på meg og jeg melder straks min interesse av :) ..og ja, de fleste gutter merker om jenta spiller hard-to-get eller om hun faktisk er hard-to-get :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enig!

Jeg liker ikke jenter med masse taktiker, spill og regler på hvordan man skal få en gutt eller hvordan gjøre det hele mer interessant. Er jenta pen, har lyst på meg og slike ting, så for guds skyld bare være deg selv og utrykk det du føler.

Jenter som bevist spiller hard-to-get mister bare fort interessen min. Fordi jeg ikke orker å streve for å vise hvem jeg er og hvilke verdier jeg har.

Liker jenta meg? Ja så ta meg for den jeg er og dropp skvippet om spill og taktikk. Det funker ikke på meg og jeg melder straks min interesse av :) ..og ja, de fleste gutter merker om jenta spiller hard-to-get eller om hun faktisk er hard-to-get :)

Ts igjen.

Igjen: Spiller absolutt ikke noe spill, eller noe taktikk opplegg! Det var bare tilfelgigheter som gjorde at det ikke ble sex :) Lurer på hvordan han er neste gang vi møtes ;)

Lenke til kommentar

Da jeg havnet i senga til min nåværende bedre halvdel, hadde ingen av oss planer om noe mer enn å sovne tett inntil hverandre, men følelser tok litt overhånd og det skjedde litt mer.

Jeg har ikke akkurat blitt mindre gira på jenta av den grunn.

Følg magefølelsen og lev livet :)

Lenke til kommentar

Når dette har skjedd med meg, har jeg hvertfall blitt mindre gira, men det kommer an på situasjonen. Jeg kan bare tenke på et fåtall ganger det har skjedd, men i de situasjonene ble forholdene raskt mer "nyforelska" enn flørtete single mennesker. Når man kommer i en slags friend zone og spenningen og den flørtete gnisten ikke er der så er det ufattelig lett å vende all interesse mot ei anna jente over natta.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Jeg tror det er en del faktorer som spiller inn her hos hver enkelt gutt. En gutt som er singel og som faktisk har et rikt sexliv(noe som ser ut til å være ganske få) vil ikke stresse så alt for mye med å få frøken fryd til sengs; han vet at han har alternativer, og pleier å få det slik han vil. Det at frøken fryd ikke spriker umiddelbart, tenner han derfor bare enda mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...