AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ble litt småinteressert i en jente for ca halvannet år siden, på videregående. Innrømmet det for henne i fylla en gang. Hun følte ikke det samme. Gjort var gjort, og jeg ble liksom "ferdig" med det. Det var ikke kleint eller pinlig og prate med henne i det hele tatt om det eller noe som helst annet, vi ble faktisk ganske nære venner. Men jeg følte hele tiden at det var noe der (fra min side, ikke fra hennes). Noen måneder etter kom følelsene skikkelig igjen, men jeg gjorde ikke noe med det, for jeg visste jo at ikke hun var interessert i meg på den måten. Fortalte heller ingen om hva jeg følte. Ble da interessert i en ny jente, og glemte hun første litt (men ikke helt). Innrømmet selvfølgelig for denne nye jenta (i fylla, selvfølgelig) at jeg hadde følelser for henne. Det samme skjedde, følelsene var ikke gjensidige. Det tok vel noen uker, så dukket følelsene for hun første jenta opp igjen. I mellomtiden hadde hun blitt en av mine beste venner. Ekstra surt da jeg visste det ikke kom til å bli oss, da hun hadde funnet seg en annen. Det ble slutt med hun første jenta og kjæresten hennes, og jeg må innrømme at jeg fikk litt sommerfugler i magen da jeg hørte om dette. Selvfølgelig følte jeg noe for henne, men det var ikke like sterkt. Nå i høst flyttet jeg til en annen by pga. skole, og klarte faktisk å legge følelsene litt på is. Etterhvert i den nye byen, ble jeg interessert i enda en jente. Innrømmet OGSÅ for henne hva jeg følte (denne gangen ikke i fylla, men klin edru), men fikk ikke den responsen jeg ønsket. Så ble det jul, og jeg dro hjem for ferien. Var en del sammen med hun første jenta, og følelsene har blusset opp igjen.. Hun skal på tur i noen måneder med noen kompiser og reise om ikke så altfor lenge, så jeg er veldig lei meg for tiden. Kommer til å savne henne fryktelig mye. Aller helst vil jeg jo at det skal bli oss, men jeg kan jo ikke tvinge henne til å like meg. Det må da gå an å være venner? Problemet er at jeg ikke blir kvitt følelsene mine. Tenker på henne hele tiden, hører jeg navnet hennes stiger pulsen momentant. Det er veldig deilig og spennende å være forelsket, men det er ikke noe særlig å ha det sånn som jeg har det nå, når jeg vet at det aldri kommer til å bli oss. Det jeg vil, er å "komme over henne". Men jeg vil selvfølgelig være venner, hun er jo den beste personen jeg noen gang har møtt. Vil selvfølgelig ha henne i livet mitt. Men jeg vet ikke om det er for det beste hvis jeg hele tiden skal ha følelser for henne (det høres kanskje litt vel dramatisk å kutte henne ut). For det har jeg hatt siden jeg møtte henne for første gang. Selv om de går opp og ned, er de alltid der. Vil de noen gang forsvinne? Vil som sagt bare at følelsene skal forsvinne så vi kan være kompiser. Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Først og fremst, det er ingen kur for ''heartbreak''. Du må nok bare vente til følelsene dabber av eller til du møter en annen jente du liker. Det er ikke akkurat hyggelig, men slik er det å være et menneske. Trøst deg med at det er flere som har det slik som deg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vil ikke anbefale deg å si rett ut til jenter at du liker dem uten å ha vist interesse eller hatt noe på gang fra før av, og spessielt ikke i fylla. Hvis dem er intressert i deg kan de begynne å like deg hvis du flørter og eskalerer derfra, hvis du går rett på å si at du har følelser kan de fort bli skremt bort, og i fylla er det ikke alltid lett å vite hva man skal ta serriøst og ikke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå