AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hadde dessverre ubeskytteet sex (I know, men vil helst ikke ha noe snakk om det nå) med en fyr jeg liker veldig godt for en liten stund siden, og nå er jeg redd for at jeg er gravid. Har ikke tatt test enda, men mistenker på grunn av diverse tegn og fordi jeg har regnet ut at jeg var veldig "fruktbar" den dagen. Jeg er veldig nervøs og håper for all del at jeg ikke er gravid. Er jeg gravid så tror jeg ikke at jeg har noe annet valg enn å ta abort. Men jeg lurer på hva (og om) jeg skal fortelle fyren. Vi er ikke sammen, og han har hatt mye å gjøre siden så jeg har ikke fått vært med han igjen. Ikke hatt så mye kontakt heller. Bør jeg fortelle dette til han så fort som mulig? Og hvis jeg forteller han det hvordan/hva burde jeg si det til han? Problemet er at jeg virkelig liker han og kunne gjerne tenkt meg noe mer. Men er redd for at dette kommer til å skremme han langt vekk... Jeg er forresten 17 (snart 18), han er 20 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Om du velger abort så hadde hvertfall jeg personlig foretrukket å ikke hørt noe om det, overhodet. Om du derimot er usikker, finn ut av om du er gravid eller ikke med en gang og fortell ham så snart som mulig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 ... mener du at du ville foretrukket å ikke hørt om abort uansett om du hadde vært sammen med jenta eller ikke? for hvis vi fortsetter og han skulle funnet ut vet jeg ikke hvordan det ville blitt -ts Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg tok i utgangspunkt i de opplysningene du kom med, altså - ikke i et forhold. Er man i et forhold stiller saken seg annerledes med en gang. Hvordan skulle ha få greie på det ut av det blå? Det vil ikke synes på deg at du er gravid så tidlig i svangerskapet og det er vitterlig ikke noe du trenger å informere gud og hvermann for heller, om du nå velger abort. Du skal uansett fokusere på deg, hvordan han evt. vil takle det i etterkant skal du ikke ense en tanke. Endret 5. januar 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Han heter ikke tilfeldigvis vegard til fornavn? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 JA, det gjør han!! Neida, er nok ikke en som heter Vegard 4 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Fortell om graviditeten før du har tatt testen sånn for å skape ekstra drama, eventuelt post her når du har bekreftet noe. Endret 5. januar 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vent til du får svar på test, er du gravid så skal man såklart si fra til den andre parten. Selv om det i bunn å grunn er du som skal bestemme om du skal ha abort eller ikke, så har han rett til å vite, synes da jeg ihvertfall... 1 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ta testen og finn ut om du er gravid eller ikke. Er du gravid så tar du kontakt med han. Burde vært lovpålagt at man varslet den man tror er faren om graviditet. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Start en blogg, dette er gull verdt! 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) La oss se senario der du er gravid og tar abort uten å fortelle noe til han, etter det blir dere sammen. Det er en tung byrde du kommer til å ha med deg, fordi du ikke har vært helt ærlig med han. Den kommer til å være der helt du eventuelt forteller han det. Personlig er jeg ganske sikker på at det hadde vært vanskelig å høre. Endret 7. januar 2011 av Spenul 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Start en blogg, dette er gull verdt! Bare om hun er pen. Jenter som leser blogger tror de blir pene av å lese blogger skrevet av pene mennesker. 9 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ta abort! ikke få unge med noen du ikke har planlagt å få unge med, stakkars barn! 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ta abort! ikke få unge med noen du ikke har planlagt å få unge med, stakkars barn! Hvis alle skulle tatt abort hver gang noen blir gravid uten at det var planlagt, så tror jeg det hadde vært rimelig mange barn som ikke var født i dag. For alt du vet så var ikke du heller planlagt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hadde dessverre ubeskytteet sex (I know, men vil helst ikke ha noe snakk om det nå) med en fyr jeg liker veldig godt for en liten stund siden, og nå er jeg redd for at jeg er gravid. Har ikke tatt test enda, men mistenker på grunn av diverse tegn og fordi jeg har regnet ut at jeg var veldig "fruktbar" den dagen. Jeg er veldig nervøs og håper for all del at jeg ikke er gravid. Er jeg gravid så tror jeg ikke at jeg har noe annet valg enn å ta abort. Men jeg lurer på hva (og om) jeg skal fortelle fyren. Vi er ikke sammen, og han har hatt mye å gjøre siden så jeg har ikke fått vært med han igjen. Ikke hatt så mye kontakt heller. Bør jeg fortelle dette til han så fort som mulig? Og hvis jeg forteller han det hvordan/hva burde jeg si det til han? Problemet er at jeg virkelig liker han og kunne gjerne tenkt meg noe mer. Men er redd for at dette kommer til å skremme han langt vekk... Jeg er forresten 17 (snart 18), han er 20 Når foventer du mensen da? Ta testen først og se om du er gravid. Det er ikke sjelden at man får diverse symptomer på graviditet hvis man tenker mye på det. Det er dessuten ganske mye som skal klaffe før man blir gravid, selv om man er på sin mest fruktbare dag i syklusen Spermen skal jo rekke frem, egget må være av god kvalitet, egget må greie å feste seg, egget og sædcellen må være genetisk kompatible. Forholdene må ligge godt til rette med andre ord. De fleste som prøver å bli gravide, blir ikke gravide på første forsøk Krysser fingrene for at du ikke er gravid Hvis det skulle vise seg at du er gravid, så gjør du lurt i å fortelle den andre parten om det, uansett om du tar abort. Hvis han blir skremt bort av dette så er han ikke noe å satse på. Han var da trossalt med på å ha ubeskyttet sex han også. 3 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ta abort! ikke få unge med noen du ikke har planlagt å få unge med, stakkars barn! Hvis alle skulle tatt abort hver gang noen blir gravid uten at det var planlagt, så tror jeg det hadde vært rimelig mange barn som ikke var født i dag. For alt du vet så var ikke du heller planlagt. Poenget er at hvis man ikke vet om man vil ha ungen eller ikke så er man ikke i stand til å ta seg av ungen og burde ta abort. Ikke ødelegg verden med nok en deperesiv drittunge som ikke har noen ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Poenget er at hvis man ikke vet om man vil ha ungen eller ikke så er man ikke i stand til å ta seg av ungen og burde ta abort. Ikke ødelegg verden med nok en deperesiv drittunge som ikke har noen ting. Herregud. Dummeste jeg har lest på en stund. Lenke til kommentar
Tears.of.the.sun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ta først den testen du Du vet at tegn på graviditet kommer en god stund etter sexen foregikk. Og hvis den testen viser seg å være positiv skal du bare fortelle han det sånn at han også kan være med på å ta avgjørelsen. Det er like mye hans barn som ditt. Han er sikkert enig i abort han også. Så lærer han kanskje å beskytte seg neste gang han har sex! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Enig med de andre, viss testen er positiv så forteller du det til han. Men viss du vil beholde barnet har ikke han rett til å tvinge deg til å ta abort, selv om han ønsker det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ta abort! ikke få unge med noen du ikke har planlagt å få unge med, stakkars barn! Hvis alle skulle tatt abort hver gang noen blir gravid uten at det var planlagt, så tror jeg det hadde vært rimelig mange barn som ikke var født i dag. For alt du vet så var ikke du heller planlagt. Poenget er at hvis man ikke vet om man vil ha ungen eller ikke så er man ikke i stand til å ta seg av ungen og burde ta abort. Ikke ødelegg verden med nok en deperesiv drittunge som ikke har noen ting. Haha Hvilken virkelighet lever du i? Tror du seriøst på dette? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå