Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Help til valg av ny nettleverandør

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trenger litt help med tanken på ny nettleverandør, grunnen til dette er fordi jeg tror jeg kan få mer for pengene enn det jeg får per dagsdato.

Jeg har nå den gamle pakken, Online ADSL Basis(3500/350 kbps). For denne pakken betaler vi ca 350,- i månd hos Telenor.

I dag tilbyr Telenor dette:

http://www.telenor.no/privat/bredband/adsl/index.jsp

Her kan vi at for samme prisen som jeg betaler i dag, kan jeg få "Medium" pakken, som også gir en bedre linje (opptil 5Mbits/s.

Jeg har prøvd å kontakte Telenor over email, men dette tilbudet gjeller bare for nye kunder. Så jeg lurte på om dere har noe tips om evt. nye nettleverandører eller om jeg bare bør si opp avtalen med Telenor og deretter melder meg inn igjen for å må "Medium" pakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Hos Telenor skal det normalt være mulig å oppgradere sitt eget abb. på Mine Sider.

Vet ikke om du har prøvd det, og om Telenor ikke vil la dere bytte er jo det merkelig.

Nå aner ikke jeg hvor dere bor, men det er jo mulig at noen andre kan ha et bedre tilbud.

Du kan jo sjekke på Telepriserfor å se om det er noen bedre tilbud å finne der du bor.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg trenger litt help med tanken på ny nettleverandør, grunnen til dette er fordi jeg tror jeg kan få mer for pengene enn det jeg får per dagsdato.

Jeg har nå den gamle pakken, Online ADSL Basis(3500/350 kbps). For denne pakken betaler vi ca 350,- i månd hos Telenor.

I dag tilbyr Telenor dette:

http://www.telenor.no/privat/bredband/adsl/index.jsp

Her kan vi at for samme prisen som jeg betaler i dag, kan jeg få "Medium" pakken, som også gir en bedre linje (opptil 5Mbits/s.

Jeg har prøvd å kontakte Telenor over email, men dette tilbudet gjeller bare for nye kunder. Så jeg lurte på om dere har noe tips om evt. nye nettleverandører eller om jeg bare bør si opp avtalen med Telenor og deretter melder meg inn igjen for å må "Medium" pakken?

Det er bare tull av de å si det. Ring dem og si at du vil ha det tilbudet, da skulle det gå. Som du sikkert har sett så tilbyr de jo nå i praksis to abonnent med ulik hastighet til samme pris, noe som er helt på jordet i grunn. Om den du prater med har litt forståelse burde han innse at det skal være mulig å få det tilbudet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...