AvenueEiffel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 "Hun fikler med håret ditt" ahaaa, så jeg er forelsket i alle kompisene mine? "Hun prøver å snakke/konversere med deg" Snodigste punktet. Det går faktisk an å prøve å føre en samtale med en gutt uten at man er interessert... 5 Lenke til kommentar
HowT Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 "Hun fikler med håret ditt" ahaaa, så jeg er forelsket i alle kompisene mine? "Hun prøver å snakke/konversere med deg" Snodigste punktet. Det går faktisk an å prøve å føre en samtale med en gutt uten at man er interessert... Les. Som nevnt er det helheten som teller. Om du ofte buster jenta for å se på deg, eller om hun ofte prøver å snakke med deg er hun kanskje interessert. Som vi ser er ordet "ofte" ekvivalent med "interesse". Fint at jenter også kommer med bidrag i denne tråden, men vær så snill å ikke ta ting som er skrevet her for konkret. Som jeg skriver, så betyr ikke disse "tegnene" på interesse nødvendigvis at jenta vil ha deg. Slik jeg har gitt uttrykk for, så er det helheten som teller. De fleste av de tegnene jeg ramser opp; både verbale og fysiske, er ikke bare basert på egne erfaring - men også en generell oppfatning av hva som viser interesse. Forskning. At en jente kontakter deg gang på gang for å snakke, spør deg om ting osv., betyr ikke alltid at hun elsker deg, men det er en tendens til interesse. 6 Lenke til kommentar
AvenueEiffel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg mener heller ikke at hva jeg gjør og mener ang. gutter, er alle jenters ståsted, overhodet ikke. Og jeg forstår absolutt hva du mener med at det er en tendens til interesse når en jente prøver og snakke gang på gang,(hvordan kan man ellers ha en sjanse hvis man faktisk ikke snakker med personen) men det kan også bety hun vil ha seg en venn...men jeg forstår hva du mener, det gjør jeg. Poenget var egentlig at jenter gjør slike ting som fikle med håret, uansett interessert eller ikke.. 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Først og fremst, kjempeflott initiativ! Trådstarter har fått mye pes, og lite ros. Litt synd, siden det er et stort potensial i dette. Dette vil blant annet mange av våre yngre brukere nyte godt av. Det er mye som er helt basic, men ser ut som mange av dere tar det for gitt. Det er ikke ALLE som vet hvordan dette gjøres! Sett dere ut av deres egen situasjon, og se det med perspektiv. Det finnes utrolig mange personer som sliter med sosial persepsjon. Et lite punkt du kanskje bør ta med trådstarter, er at man aldri skal ha dårlig selvtillit. Ser noen skriver i tråden her at "jeg er så stygg". Dette er fy-ord. Tror det er utrolig mange som går i den fella! Om man ikke er fortrolig med seg selv, så gjør noe med det. Om det er å søke hjelp og rett og slett bygge opp selvtilliten sin eller å stelle seg litt ekstra om morgenen. Når det kommer til gestikulering som å fikle med hår, tyggis etc, så er det basicly vanlig. MEN, man må ikke ta for gitt at dette også kan være et tegn. Om det er håp i andre enden, så vil det være ekstra spenning mellom personene, og det er lettere å begynne å fikle med ting. Det beste er å rett og slett kartlegge adferden til jenta når hun opptrer vanlig, og se uregelmessigheter når du som gutt konverserer med henne. Så det er ikke et dumt punkt å ha med! 3 Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg mener heller ikke at hva jeg gjør og mener ang. gutter, er alle jenters ståsted, overhodet ikke. Og jeg forstår absolutt hva du mener med at det er en tendens til interesse når en jente prøver og snakke gang på gang,(hvordan kan man ellers ha en sjanse hvis man faktisk ikke snakker med personen) men det kan også bety hun vil ha seg en venn...men jeg forstår hva du mener, det gjør jeg. Poenget var egentlig at jenter gjør slike ting som fikle med håret, uansett interessert eller ikke.. Det å fikle med håret viser at du er nervøs\usikker\ukomfortabel. Er du nervøs når du snakker med en gutt du liker? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hva er sjansen for å få en jente, som hater meg? Lenke til kommentar
HowT Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Hva er sjansen for å få en jente, som hater meg? Omtrent like stor som sjansen din for å få et seriøst svar. 4 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Unødvendig innlegg. Rapportert. 2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du må regne med å få useriøse svar når du spør på den måten. Troll-alarmen gikk hos meg ihvertfall. 4 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 9 av 10 ser på meg som ett Troll. Jeg leste at 9 av 10 kaller folk de setter høyere enn seg selv, respekterer og forguder, at de kaller de negative ting. Dette tar jeg med ett positivt smil 2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) wat Endret 23. februar 2011 av AnaXyd 5 Lenke til kommentar
HowT Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Da har jeg lagt til en del om oppførsel i sosial setting, litt om klær og en del om selvtillit og kroppsspråk. Er det interesse for mer om noe, eller noe helt nytt, så bare si ifra så ordner jeg det - PM eller her i tråden. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Markér over det nye du skrev. Da blir tråden akseptabel. Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Synes dette var en fin tråd, jeg! Jeg er ei jente som ikke er så fryktelig flink med gutter selv, så forhåpentligvis kan nok noe av det TS kom med være anvendelig for meg også. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvordan vil dere tolke disse tingene? Jeg ble kjent med ei jente for to uker siden, har sett henne på ungdomsskolen for endel år siden. Var med på bading, fest og filmkveld sammen med henne og ei annen jente. Uansett, her er hendelsesforløpet: Tirsdag sto vi tre og ventet på bussen og snakket sammen. vi kom frem til at vi skulle bade. Jeg badet ikke, feig som jeg var. Men jeg ble gjerne med for å snakke. Vi snakket løst og fast om alt mulig, og snakket åpent om våre legninger og rundt det temaet. Samtidig kom vi frem til at vi skulle ha en liten fest, det endte med at det ble vi tre på festen, og det er her det magiske begynner. Noen av tegnene under kvelden (og en filmkveld som var igår) som kan tolkes til at hun liker meg: Jeg ble tvunget av henne til å synge på singstar. Flere ganger, både under festen og filmkvelden reiste hun seg opp. Da står hun i en merkelig stilling der hun holder hendene på hoften og ser ned på meg som sitter i sofaen, vrenger underleppen og ser på en måte trist på meg (selv om hun overhodet ikke er trist). Hun skulle absolutt holde meg i hånden når vi vandret i sentrum. Hun ble med på en "kilekrig". Et øyeblikk når jeg lente meg forover i sofaen la hun hodet bak ryggen min og lå slik i 15-20 sekunder. Hun virket å være mer interessert i å sitte i sofaen der jeg satt enn andre steder. Hun starter samtaler med meg på Skype. Og den der hun står og ser slik på meg, hvordan bør jeg reagere da? Hva tror dere om tegnene? Postet av anonym: 21e5802df389207733fee982696b767b 1 Lenke til kommentar
karro12345 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Gutter, jeg blir oppgitt pga. dere. Greit, jeg skjønner at mange stiller seg sånne spørsmål, men kom igjen a! Alt dette er allmennkunnskap...... 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Den beste måten å få et svar på, er å stille spørsmålet, selv når andre synes svaret er åpenbart. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Gutter, jeg blir oppgitt pga. dere. Greit, jeg skjønner at mange stiller seg sånne spørsmål, men kom igjen a! Alt dette er allmennkunnskap...... Er du gutt og vet hva allmennkunnskap er? Oh, nei? Nei for i følge profilen din er du ikke gutt! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå