Nemesis90 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har da bygget meg ny pc, og ønsker og kvitte meg med den gamle pcen som akkurat har rundet 3 år. Hvor mye kan jeg få for denne? Den duger jo ennå, og jeg har aldri hatt noe tull med den, alt har vært kjempe stabilt og fint. Kabinett: Antec 900 (Rev2) Hovedkort: EVGA 680i SLI CPU: Intel q6600 2.4 ghz med Thermalright 120 extreme kjøler Minne: OCZ 4gb PC-8500 1066mhz DDR2 Skjermkort: 2stk 8800 GTS 512mb (kjøres i SLI) Lydkort: X-fi Xtreme Gamer Følger ikke med PSU eller harddisker. Mvh Lunnr Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg vet ikke hva andre vil gitte for den, men jeg hadde nok gitt en tusenlapp Er jo en grei data for de som ikke krever så veldig mye. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Selg den i deler, det vil nok lønne seg selv om det medfører mer jobb for deg. Det eneste som vel kan brukes videre i en ny maskin er kabinettet som ennå er for veldig bra å regne. Samlet salg, kanskje 1500 - 2000 hvis du treffer rett kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå