Kuldesjokk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Heisann trenger da tips til nytt headsett, tenkte jeg skulle bruke malen som var øverst her Budsjett: Hvor mye ønsker du å bruke. 500-2000 Størelse: Klokker som dekker hele øret Type: lukkede, støyreduksjon Bruksområde: Musikk, spill, film. 40% film 40% musikk 20% spill Tillegsinfo: Går mest i House, hip hop og annen dance-musikk, men hører tidvis litt klassisk også, men ikke så viktig, har alltids andre alternativer der. Film/serier er mye av typen action og thriller. Spill er av typen skytespill Mic hadde vært veldig greit. Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Ekstra bass? ren lyd? studio lyd? osv Her er jeg noget usikker på hva jeg ønsker. Evt kilde: Hva har du planer om å koble dem til; PC, stereo, mp3 spiller (da med bitrate, flac/mp3/acc), dac/amp, Annet? mp3 og flac blir mest brukt (filmer i 1080p) vil hovedsaklig bli brukt til pc. Hva har du ifra før, trives du med det? ja/nei, hvorfor? Creative Fatal1ty, fornøyd, men føler for noe litt bedre og de tar nok kvelden snart, tross alt vart i 4-5 år. Bare spør hvis dere skulle trenge noe mer info. Lenke til kommentar
autodude Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 søskenbarne mitt kjøpte dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585153 jeg fikk låne det oss han en kveld bare for å teste det og det var veldig behagelig å ha på seg, personelig har jeg steelseries 5h v2 men det er ikke like bra å ha på seg + at micen til wow headsette er genial. det ser litt rart ut spørr du meg men det er sinsyk bra lyd av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå