Jonas987654321 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som vet det? På forhånd takk Lenke til kommentar
jonol Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nei! http://www.videolan.org/ 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) http://www.videolan.org/vlc/ Nei. Edit: ai ai. Litt sen. Gir en pluss for rask tilbakemelding av han som slo meg. Endret 5. januar 2011 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Takk til dere begge! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du betalt for VLC ? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Lurer på hvor mye penger jeg potensielt kan tjene inn på å selge Freeware til folk, sett at jeg kommer meg unna eventuelle anmeldelser/rettsaker. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Folk betaler for å sette opp maskiner, så ingenting galt i det Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Gamlingen kjøpte datamaskin på en butikk der jeg bor. En Acer- laptop. Av ren uvitenhet betalte han 600 kroner for at de "skulle sette opp maskinen" for ham. Da var det tilbud på denne "tjenesten", som vanligvis kostet 800. Jeg spurte noen uker etterpå kjøpet hva det innebar å "sette opp" en laptop. De svarte med at de "installerte drivere, windows og antivirus". Windows installerer seg egentlig selv, og er ca lettere enn å ta datamaskinen ut av esken. AV var den prøve- Norton- søpla som fulgte med... Driverne sjekka jeg ikke, men dyrt å legge inn (oppdaterte) drivere til 800. Uansett; JA! Det er mulig å tjene penger på lovlig svindel. Men ville ikke satsa på VLC. "Alle" vet hva det er, og at det er gratis. Endret 5. januar 2011 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Excellent Endret 5. januar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Siden trådstarter kanskje hadde tenkt å betale for VLC så er det jo ingenting i veien for å donere litt penger til de som lager VLC Ingenting ulovlig her siden brukeren frivillig donerer så mye eller lite h*n vil. Men kommer man til en nettside som selger VLC for penger, så er det selvfølgelig bare svindel og lureri. Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Har du betalt for VLC ? Nei, hadde det ikke vært for jonol og sovehest hadde jeg sikkert betalt. Forbanna svindleri! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har du betalt for VLC ? Nei, hadde det ikke vært for jonol og sovehest hadde jeg sikkert betalt. Forbanna svindleri! Høres ut som kritikk av selve vlc mediaplayer Hvor på nettet fant du "svineriet" ditt? Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Har du betalt for VLC ? Nei, hadde det ikke vært for jonol og sovehest hadde jeg sikkert betalt. Forbanna svindleri! Høres ut som kritikk av selve vlc mediaplayer Hvor på nettet fant du "svineriet" ditt? http://vlcmedia.lastned.pro/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Meiner eg las i ein artikkel at VLC var gratis på iPhone tidlegare, men vart betalingsprogram. Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Meiner eg las i ein artikkel at VLC var gratis på iPhone tidlegare, men vart betalingsprogram. Jeg lastet ned VLC på Iphone gratis, men på Ipod fikk jeg det ikke til, men jeg mener at det skal gå på Iphone. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vel, det burde vel ha ringt både 1, 2 og 3 store alarmklokker når du leste ihvertfall 2 setninger på den siden! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå