beirch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei, har nå ca. 1 måned etter Cataclysm release fått 2 WoW error som sier at jeg ikke har nok minne til å kjøre WoW.exe Har 4GB minne og det burde være nok til å kjøre WoW, Skype og Ventrilo Åpnet også msinfo32 og der står det at jeg bare har 2,74 GB fysisk minne tilgjengelig. Har Windows 7 64-bit. Har tenkt å kjøre en memtest nå snart, men er det noen som vet hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mange programmer i bakgrunnen? Sjekk oppgavebehandling og se hvilke programmer som kjører, samt gå inn på msconfig og skru av alle oppstartsprogrammer du ikke trenger (det vil si de aller fleste) Lenke til kommentar
beirch Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Den ene gangen hadde jeg oppe ventrilo, skype, spotify og ca. 10 taber på Google chrome. vet at chrome tar mye plass men brukte ca. 70% av minnet da jeg fikk erroren. den andre gangen brukte jeg bare 50% har kjørt memtest 100% nå og ramen er feilfri vet at jeg bør kjøre over natta for å få best mulig resultat, men det virker mere som det er WoW som ikke er helt feilfritt ennå da det bare er 1 måned etter release. har sett flere folk som får en del errors og har problemer med cataclysm. jeg kjører BFBC2, google chrome med flere taber, skype ventrilo og openoffice samtidig uten problemer så jeg tror heller det er WoW som er problemet i seg selv. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Av nysgjerrighet, hvorfor kjører du andre programmer samtidig som du spiller? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 kjøp deg mer ram ? enkleste tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå