Lucho Gonzalez Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 jeg hater snøen, den ødeleger alt, jeg får ikke spilt fotball i 2 måneder, og heller ikke noe løping ute, kan men det er umulig å fikse det i hodet jeg var i så bra form før snøen kom, og nå har jeg ingenting så jeg startet på treningsenter, trene styrke 5 ganger i uka, og løper 4 ganger på løpemaskin ( det er ikke akkurat riktig måte å løpe på for fotballspillere ) men tror dere jeg vil kunne redde kundisen i løpet av vinteren til det blir lys og varm løper ca 6-7 km hver gang, løper f.eks 2min på 3.0 MIN/KM og 40 sek på incl 8, ( intervaller ) eller sånn 4 X 4 på 3.0 MIN/KM det makse man kan ha maskinen venter på kommentarer! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du tilgang til et hall der du kan spille fotball inne? Lenke til kommentar
satser Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mange lag løper intervaller på tredemølle om vinteren. Vis du stiller på høy fart (15+) så løper du intervaller på 4 minutter. Disse tar du 4-6 av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå