rbuljo Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 men NEC skjermene har jo DisplayPort, var jo også en av grunne til at jeg kjøpte de. trenger jeg en adapter allikavel? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Ah lol, sry. Min feil at jeg ikke fikk med meg at du kjøpte skjerm med DP, nei du trenger ikke å kjøpe adapter. Du er klar for eyefinity bare husk å kjøpe DP kabel, er ikke så dyrt, koster bare rundt 70 til hundrelappen. Endret 13. januar 2011 av Greddi Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 kjøpte med 1 DP kabel. bruker vel dvi på de 2 andre? dette blir morro Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du kan bruke 2 x DVI-DL / DVI-SL + DP ja Sleng gjerne opp noen bilder av riggen og hva du synes om det, spesielt skjermene ( vurderer dem selv som sagt). Widescreengamingforum.com er ett herlig forum for oss med Eyefinity, gode reviews, mye hjelp, interresante diskusjoner og spilllister. Sign up! Velkommen i klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå