thorwb Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hei, Har W7 på laptopen min, og bruker til vanlig ekstern skjerm. Er det mulig å tvinge windows til kun å bruke full-hd på eksternskjerm så lenge denne er tilkoblet? slik det er nå endres begge skjermene til samme oppløsning (hverken laptop- eller eksternskjerm-native) hver bidige gang jeg kobler til eller åpner laptopen for å bruke fingeravtrykksleser. Thor W. (forsøkt googling både på norsk og engelsk, men finner bare ting som omhandler sleepmode.) EDIT: kan føye til at jeg før jul kjørte windows xp uten problemet. Skyldes mao høyst sannsynlig w7 instillinger eller drivere (har forsøkt andre drivere uten hell) Endret 6. januar 2011 av thorwb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 høres mye ut som om at du trenger nyere skjermkortdrivere... Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 kunne vel spesifisert at jeg har de nyeste (260.99). har også prøvd vista-drivere som fulgte med laptop og selvsagt default-driverne windows 7 la inn under installering (full install, ikke upgrade). har ikke klart å finne innstillinger tilsvarende de jeg hadde i winXP, men så skal vel w7 såvidt jeg ha skjønt ta seg av skjermhåndtering :/ Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du kan gjøre eit valg der du slår av skjermen på bærbaren når den andre er koblet til. da vil det ikkje slå over når du åpner lokket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 windows og p tasten og velg bare projektor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå