Gå til innhold

Undervurderte FPS spill til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Borderlands var/er et undervurdert FPS spill.

Hadde jeg hatt en litt bedre pc så hadde jeg spilt det mye oftere.

 

Borderlands undervurdert?! Det har jo blitt skrytt himmelhøyt og i tillegg har de ut gitt Game Of The Year edition..

 

Ja, men husk alle fjortis-cod-spillerne, som aldri ga spillet en sjanse.

Tro meg! Jeg kjøpte det når jeg var fjorten, og mange påsto at spillet var dårlig pga. måten grafikken er laget på. Jeg selv har spilt spillet i nesten 200 timer og er godt fornøyd :)

Lenke til kommentar

Synes Borderlands var/er et undervurdert FPS spill.

Hadde jeg hatt en litt bedre pc så hadde jeg spilt det mye oftere.

 

Borderlands undervurdert?! Det har jo blitt skrytt himmelhøyt og i tillegg har de ut gitt Game Of The Year edition..

 

Har ikke fått det med meg at det fikk GOTY edit.

Lenke til kommentar

Borderlands fikk gjennomgående gode kritikker, og solgte såpass godt at Randy Pitchford siden har uttalt at Borderlands 2 er "en nobrainer". Særlig undervurdert er det neppe.

 

Et par forslag:

Far Cry 2 fikk sånn høvelig gode kritikker, men ble tilsynelatende også offer for en forbrukerbacklash som jeg mener i stor grad var ufortjent. Det har en del åpenbare svakheter, men tilbyr likevel en opplevelse som ingen andre FPS-er til dags dato har klart å levere. Om man foretrekker spill som likner mest mulig på CoD er det kanskje ikke det helt store, men om man liker titler som STALKER burde man få det med seg.

 

Clive Barker's Jericho er også verdt en gjennomspilling hvis du finner det i en tilbudskorg et sted. Det har en del rare designvalg som førte til middelmådige kritikker og salg deretter, men ingen andre spill lar deg spille en telekinese-sniper som kan skyte rundt hjørner. Også veldig spennende art design utenom WW2-seksjonen, og passe mange monstre i skap og vegger laget av innvoller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Command & Conquer: Renegade fikk aldri suksessen det forjener. Beste CnC-spill ever.

 

Samme gjelder Ricochet. Jeg fant det veldig gøy :wee: .

 

Kan da også nevne Bloody Good Time (og dermed også The ship siden de er laget av samme producer).

 

Må nevne Natural Selection 2, basert på Half-lifemodifikasjonen Natural Selection. Foreløpig i beta, men har kjempestore forhåpninger. Får ikke den hederen det fortjener.

Lenke til kommentar

Glemte No One Lives Forever-spillene, primært 2. 1 blir mest for nostalgikere eller de som sitter værfast med bare en ultraportabel å underholde seg med.

 

Ellers har man jo Killing Floor, som mangler finesser som en AI Director eller Valves produksjonsverdier, men hvor det grunnleggende gameplayet tidvis er mye bedre enn i L4D(2). Sistnevnte overskygget naturlig nok retailutgaven av KF fullstendig i sin tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...