A E S T H E T I C Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei, Jeg lurer på hvordan man kan få tak i spotify invites da jeg har premium? Er det mulig? Hvordan ellers får man invites? Vil gi bort noen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så vidt meg bekjent så kan hvem som helst benytte seg av Spotify, er bare å registrer seg Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 noop da får du bare 20 timer i månden hører du på mer musikk må du ha invit Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 I Spotify programmet klikker du: Hjelp-> Your Account. Da åpner Spotify-hjemmesiden seg og du er logget inn på din konto. Under "Invitations" står det hvor mange du har igjen og du kan klikke på "Share Spotify". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Åh, oki. My bad. Da har man lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Alltid greit å lære noe nytt. Endret 16. april 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå