Wubble Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Å gå velkledd gir uansett visse signaler til mennesker rundt deg. At du bryr deg om hvordan du ser ut, at du er moden, at du har stil, at du har forståelse for klær og utseende og mye, mye mer. Du gjør egentlig bare alle en tjeneste ved å kle deg pent. Hva i all verden legger du i moden? Jeg for min del vil si at de som bryr seg mye om overfladiske ting som klær heller er mindre modne. Det å gå i fine klær er ikke i seg selv noe problem, noen bryr seg mer enn andre om hva folk synst om en, men gå da ihvertfall ikke rundt å tro dere er noe bedre. 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Å gå velkledd gir uansett visse signaler til mennesker rundt deg. At du bryr deg om hvordan du ser ut, at du er moden, at du har stil, at du har forståelse for klær og utseende og mye, mye mer. Du gjør egentlig bare alle en tjeneste ved å kle deg pent. Hva i all verden legger du i moden? Jeg for min del vil si at de som bryr seg mye om overfladiske ting som klær heller er mindre modne. Det å gå i fine klær er ikke i seg selv noe problem, noen bryr seg mer enn andre om hva folk synst om en, men gå da ihvertfall ikke rundt å tro dere er noe bedre. Hvis du lurer på mine meninger angående dette kan du heller sende meg en pm. Denne tråden trenger ikke mer off-topic. Endret 10. januar 2011 av Winston Wolf Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 UGGs er også laget for et formål som de fleste bruker det til, sett fra et bredere perspektiv enn akkurat Oslo, Bergen og Trondheim. At akkurat DU har den oppfatning av at det er et moteplagg fordi det er en trend i Norge akkurat NÅ, spiller ingen rolle. Det er den tåpelige trenden sin feil. Ja Uggs er laget for et formål, men du tar grundig feil om du tror det blir brukt mest av surfere etter de kommer opp av vannet, og du tar også veldig feil om du tror at Uggs-trenden begrenser seg til Norge. Jeg har sett horder av Uggs-bekledde jenter i USA, England, Tyskland, Sverige, Danmark og stort sett alle andre vestlige land jeg har vært i de siste 5 årene. En ting er sikkert, og det er at de absolutt ikke nettopp har surfet. Jeg foreslår at du googler "Uggs" og ser hvor mange bilder du får opp av surfere som bruker det, kontra hvor mange bilder du får av jenter som bruker det i byen. Det vil gi deg en god indikasjon på hvem som bruker Uggs mest. 3 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ja Uggs er laget for et formål, men du tar grundig feil om du tror det blir brukt mest av surfere etter de kommer opp av vannet, og du tar også veldig feil om du tror at Uggs-trenden begrenser seg til Norge. Jeg har sett horder av Uggs-bekledde jenter i USA, England, Tyskland, Sverige, Danmark og stort sett alle andre vestlige land jeg har vært i de siste 5 årene. En ting er sikkert, og det er at de absolutt ikke nettopp har surfet. Jeg foreslår at du googler "Uggs" og ser hvor mange bilder du får opp av surfere som bruker det, kontra hvor mange bilder du får av jenter som bruker det i byen. Det vil gi deg en god indikasjon på hvem som bruker Uggs mest. Kan si meg enig i at min generelle oppfatning ikke trenger å være riktig. I de større miljøene jeg har vært i, så bruker stort sett folk UGGs "riktig". Dette har vært populære strandsoner i Australia, California m.m, og ettersom jeg ikke har lagt spesielt merke til UGGs i byer som London, München og Paris så har jeg bare gått utifra at det ikke er like populært på gatenivå som i Norge. Det kan det godt være det er :--) Lenke til kommentar
Populært innlegg sim Skrevet 10. januar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 13 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Men stort sett ser Uggs dumt ut, stort sett. Det ser alltid dumt ut. Ja, også når DU hiver dem på deg. Ikke? Sleng gjerne opp et bilde, men det vet vi ikke blir å skje. Jeg ser vel like dum ut som alle andre når jeg går med mine Uggs. Men jeg går nå ikke med dem hver dag eller så ofte som èn dag i uken. Jeg tar de på meg når jeg enten har forsovet meg og ikke har tid til å sette sammen noe antrekk, eller når det veldig kaldt ute, eller når jeg skal gå en tur ned på butikken like før stengetid. Jeg kjøpte Uggs fordi det var praktisk for meg i visse sammenhenger. Uavhengig av utseende Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 "Har ikke tid til å tenke meg om i fem sekunder og finne noen sko som passer noenlunde med resten av det jeg går med, så jeg kjøpte meg Uggs" "Jeg må bare løpe ned på butikken før stengetid, og jeg sparer SÅ mye tid på å ta på meg Uggs. Sparer minst 10 sekunder!" 7 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) vekk Endret 11. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Kristiansant Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Det sier seg selv, hvis du ikke er enig/ skjønner det, så har du vel ett par selv og da er det ikke noe vits å diskutere. hahahahaha, du er jo bare helt bak mål du ! nå har jeg sett flere av inleggene dine her, og følte at noen måtte si ifra. anng UGGs uggs er ikke pene sko, men det er jo heller ikke poenget med de. selv hadde jeg lyst på det i desember da det var -20 ute, men nå ser jeg ikke noe vits i det lenger. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det finnes da vitterlig flere alternativer som er 1000000 ganger finere og like varme. Dessuten er poenget for mange med uggs at de er "kule" og "keege" osv. Endret 12. januar 2011 av SML Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Ser gutter i uggs hver dag nå, er forferdelig! I fjor var det bare jentene i år går også guttene i det. Lenke til kommentar
CRODE Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) - Endret 14. juni 2015 av CRODE 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg SML Skrevet 11. januar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Hahah, jeg ler av dere som sier det er så stygt og bare for damer. Uggs er det chilleste som går an og ha på føttene sine. Ja, jeg er gutt og bruker uggs. Skulle gjerne brukt dem året rundt, men det hadde dessverret blitt litt varmt i sommermånedene. Men hvis dere kommer fra slike steder hvor man kjører Volvo 240, lever på trygden og råner på fritiden, så skjønner jeg nok kanskje at dere synes det ser teit ut, fordi det er uvant å se folk i deres miljø med slikt skotøy. De fleste her i landet har fordommer mot Asker og Bærum, og ler av keeger. Men vi gutta her i Asker og Bærum går ikke i det fordi det er "keegt" men fordi det er både moteriktig og sinnsykt behagelig. (unnskyld fkm, fant ingen bedre) Aner du hvor dum du fremstår med det du akkurat skrev? 16 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke mat trollet... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) @Impulz: (Stjal den fra mote.no jeg, fkm som postet der også ) Når man trekker misunnelseskortet fra ermet begynner man å bli desperat. Tror kanskje du innerst inne vet at Uggs ser jævlig ut, og at den eneste grunnen til at du går med det er fordi alle vennene dine gjør det. På en annen side, du har spurt om hvordan man kjører en scooter fra Oslo til Kristiansand.. Endret 11. januar 2011 av Henrik C 4 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 På en annen side, du har spurt om hvordan man kjører en scooter fra Oslo til Kristiansand.. Hahaha. Håpet om at han er et troll forsvant forøvrig ganske raskt og ble like fort erstattet av vissheten om at han er en intetanende sau. Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jålete gutter Ekte mannfolk handler klærne sine på byggmakker! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Felleskjøpet har da også et ganske godt utvalg. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Obs! Hvis man må være presentabel f.eks i begravelse. Lenke til kommentar
Ida Von Nightmare Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg synes uggs ser like ille ut både på gutter og jenter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå