depeche Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nå var også alle de kjendisene dårlig kledd fra før. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 UGGs var vel noe gjeterne i Australia brukte, men noe surferne så, og tok i bruk som sko til å bruke etter en surfe-session. Så skoene er vel opprinnelig for menn Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Hvem bryr seg om hvilket kjønn de er beregnet for, poenget er at det er fail å bruke uggs fordi det er "kult" eller mote. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 UGGs ser HELT JÆVLIG ut på menn. EOD. Jeg ler hver gang jeg ser menn gå med det. Pinlig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Alt går an, open your mind. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Ok. Du trenger ikke fortelle meg om det, for jeg mener det samme selv. edit: til SML. Endret 9. januar 2011 av Porto Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Uggs på menn ser ut som en vits, men så lenge noe er trendy (i visse kretser) vil det alltid være svake sjeler som følger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 UGGs var vel noe gjeterne i Australia brukte, men noe surferne så, og tok i bruk som sko til å bruke etter en surfe-session. Så skoene er vel opprinnelig for menn Ah. Jeg visste bare om det som sto på nettsiden. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Kan noen si hvorfor Uggs på menn ser latterlig ut? Da tenker jeg selvfølgelig på gutter som bruker det til spesielle anledninger, som å varme føttene etter surfing. Det er som å si at en regnjakke er verdens styggeste plagg bare fordi noen tar den på seg over dressjakken. Regnjakken har sin funksjon, og det er ikke dens feil at folk ikke vet når de skal bruke den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Vi snakker om hverdagsbruk. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, vi snakker om Uggs på menn. Og jeg har forøvrig også nevnt hva jeg mener om Uggs til hverdagsbruk tidligere i diskusjonen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Sorry mac, du er litt for sen for diskusjonen om Superkidzen UGGs fungerer sikkert fint på hytta, men det er så mye annet som ser mye bedre ut som også gjør det. Superkidzdiskusjonen har jeg vært med på før, og vært aktiv i håningen av han. Når det gjelder tøfler til bruk på hytta sliter jeg faktisk stort med å finne noe annet som ser greit ut og som holder meg varm. Uggs er varme, brukes ute (om jeg skal ut i bilen o.l) og enkle å ta på. Det ser ikke bra ut, men det er mye som ser verre ut når det kommer til hyttetøfler for menn. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Hvem bryr seg hvordan hyttetøfler ser ut? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Det er ingen menn som bruker det til hverdags. Selvfølgelig er slikt populært blant kidsa, men de er ikke menn og kan ikke tas med her. Altså det ser helt latterlig og stygt ut. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nettopp. Tror derimot alle er enige i at UGGs ikke har noe å gjøre i bybildet, og de (både jenter og gutter) som bruker bare gjør det fordi det er kult. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Ah, forsto det annerledes ut ifra formuleringen. Men tilbake til UGGs: Sier bare flipp-flooper + raggsokker. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Ah, forsto det annerledes ut ifra formuleringen. Men tilbake til UGGs: Sier bare flipp-flooper + raggsokker. Er ikke mye som slår saueskinn og lave UGGs når man kommer ut av kaldt havvann etter å ha surfet. Men der er også eneste stedet jeg ser for meg at jeg kunne brukt de... Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 tro det eller ei, men på min VGS vil jeg anslå at ca 20 % av guttene bruker UGGs. Og nei, jeg går ikke på skole i Bærum. 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Menn med uggs er så sykt stygt at det ikke er mulig, ser rett og slett skeivt ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 FUCK NO! Ikke at det er pent på damer heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå