Ganzo Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 om hvordan Norge prøvde å holde seg neutral under Første verdens krig? Norge prøvde ikke å holde seg nøytrale under først andre verdenskrig - de var nøytrale. Du blander det sansynligvis med andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Satan til hylekor som farer rundt over MoV nå da, minner litt om "krisen" som vel var litt før sommeren. Er jo snart ikke flere tråder igjen på MoV-delen som ikke har som skal hate på alt. Og når en starter, kommer det som regel alltid de samme 5 etterpå og henger seg på. Jeg og Anewz kan lage litt love på forumet for folket. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Vel! Noen poster slettet som ot, Ontopic------> der, ja.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det ser ... varmt ut. Endret 18. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
-caro Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Hm. Jeg likte ikke uggs på menn før, det var for feminint syntes jeg, men etter å ha blitt kjent med en hel del fra ''Oslos vestkant'', har jeg ikke så mye i mot det lenger. Så lenge det passer resten av det du har på deg, synes jeg det er kult! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hvorfor har du ikke så mye imot det etter å ha blitt kjent med folk fra vestkanten? Edit: Og hva mener du UGGs passer med? Endret 18. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Så lenge det passer resten av det du har på deg, synes jeg det er kult! Og siden det ikke passer noe som helst av ting det går an å ha på seg, så må konklusjonen være at det ikke er kult allikevel. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå