SlettProfil Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Hva mener dere om det? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Blææ Ikke noe særlig fint (tøft) 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Det er like pent som dette. 7 Lenke til kommentar
Migla Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Det ser helt dumt ut. Uggs er for kvinner, garantert. Ser mange gutter på min alder (15) i byn, med uggs.. jeg holder på å le meg ihjel.. hva faen?!?! 4 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Viking har masse tøffe vintersko for menn. Uggs er for damer og Cherrox for barn. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Værste som finnes. Sykt stygt. 2 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Uggs, bandana og boblejakke er den verste comboen som finnes. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Så lenge du ikke har planer om å prostituere deg selv i skipagurra, tror jeg Uggs blir feil. 4 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville ha gått for vintersko med snøring, selv har jeg Alfa M77. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg synes ikke uggs er særlig sjarmerende på jenter / kvinner heller da. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg synes ikke uggs er særlig sjarmerende på jenter / kvinner heller da. Nei, passer best på barbiejenter som tror de er digge med et 2cm tykt lag med brunkrem. Men på gutter skulle ikke vært lov. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Ser forferdelig ut på begge kjønn. 4 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke til å anbefale hvis du ønsker å bli tatt seriøst. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Herreskoene til Uggs ser faktisk ganske bra ut. Da snakker jeg om dem som ser ut som sko av skinn, ikke dem som er av typen "Ugglies" som er laget for damer. Liker også godt tøflene, og angrer litt på at jeg ikke kjøpte et par sist jeg var i USA. Hadde passet godt på føttene på hytta. Gode grove såler på de tøflene, noe som kommer godt med om man må ut i vedskjulet for påfyll... 1 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Uggs er som månesko som var populært for lenge siden, det er rett og slett drit stygt på alle. La barna ha Cherrox liknende sko i fred. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kongetøffel! Vanlig sko jeg fint kunne gått med. Stilfull vintersko/høstsko. Sannsynligvis ikke den varmeste, men ser bra ut. Var litt vond på foten min, så jeg stod over. Var forøvrig ikke klar over at Uggs hadde Ugglies til menn (Bombers). Endret 5. januar 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Den ene skoen verre enn den andre... Dvs., par nr. 2 så til nød OK ut. Endret 5. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg bryr meg ikke egentlig. iPhone 4 har jeg derimot fått mer enn nok av. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå