ThaM0Zart Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er dette lov å gå med i Messa? Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er dette lov å gå med i Messa? Hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Tviler. De blir vel ikke særlig glade hvis du sitter med lue, da tviler jeg på at de gidder annet dill. Men du kan jo bare spørre, du er vel tilbake der nå? Endret 5. januar 2011 av DarkPassenger Lenke til kommentar
ThaM0Zart Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, jeg prøvde å gå til middag med shall, og møtte på mange befaler. De brydde seg i alle fall ikke, så da regner jeg med at det funke fett =P Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Er shall en militær buff eller noe? Edit: Leste det høyt i hodet, og fant ut det må være snakk om "sjal? eller skjerf? Endret 5. januar 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
ThaM0Zart Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Seff.. hva usikker på hvordan en skrev det. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er neppe lov, ihvertfall ikke i messa om det er sivil type. Om folk bryr seg er en annen sak. Men hadde det vært messa på Rena eller Terningmoen så hadde det vært no-go tvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå