m4rv Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei. Jeg studerer nå nettverk og it sikkerhet, og kunne ha tenkt meg en deltidssjobb i tillegg til studiet. Har i dag en supportstilling, men kunne tenkt meg noe mer litt teknisk. Kan godt være tlf support, men ønsker da som sagt mest mulig teknisk support. Noen som vet om noen relevante bedrifter i stavanger? har registrert meg oss noen bemanningsbyråer, men er stort sett samme svar fra de, og det er at det ikke er så ofte de får inn delttidsstillinger..... :/ Forslag tas imot med takk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du må rett og slett melde deg inn i slike Outsourcing bedrifter. Også kjent som Vikarbyråder. Det er disse om får ALLE IT relaterte jobber. Og ja, de har deltidsstillinger også. Har nettopp meldt meg inn selv. De har mye forskjelligt, og forsøker å finne jobbene du ønsker og som passer deg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ring Atea, så kan det være at du får napp. Mener at Netpower også driver med samme opplegget. Vil tippe at Xtra eller Kelly er de beste for å få noe jobb (mener de er størst), men som sagt. Er nok ikke mye som tilbyr mye teknisk utfordring på deltid. Lyse NOC kan være et alternativ, de har turnus ordning og tror de har en del studenter som jobber der. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Netpower, Unitron, Global office, ergro group Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg fikk jobb som IKT-Tekniker via Manpower Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Takker for forslag..... Skal se på de og prøve å kanskje kontakte noen bedrifter direkte. Er det flere forslag og innspill så sier jeg ikke nei takk til det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du må vite at de fleste bedrifter tar ikke inn direkte, men det er nok en fordel å ta kontakt med bedriften først, i noen tilfeller. Andre så kan du bare forsvinne i havet.. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta kontakt med Xtra personell dem klarer nok å finne noe. Lyse NOC kan være et alternativ, de har turnus ordning og tror de har en del studenter som jobber der. Altibox noc er bemannet igjennom xtra, det er ikke så mange studenter nå lenger som det var tidligere, nå er det 2 stk. Resten går fulltid. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta kontakt med Xtra personell dem klarer nok å finne noe. Lyse NOC kan være et alternativ, de har turnus ordning og tror de har en del studenter som jobber der. Altibox noc er bemannet igjennom xtra, det er ikke så mange studenter nå lenger som det var tidligere, nå er det 2 stk. Resten går fulltid. Klar over at NOC ikke har noen ansatte selv, men trodde det var flere studenter der. Var iallefall det før. Har fått inntrykket av at gjennomstrømmen er stor der, ser ofte ledige stillinger ... Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Ta kontakt med Xtra personell dem klarer nok å finne noe. Lyse NOC kan være et alternativ, de har turnus ordning og tror de har en del studenter som jobber der. Altibox noc er bemannet igjennom xtra, det er ikke så mange studenter nå lenger som det var tidligere, nå er det 2 stk. Resten går fulltid. Klar over at NOC ikke har noen ansatte selv, men trodde det var flere studenter der. Var iallefall det før. Har fått inntrykket av at gjennomstrømmen er stor der, ser ofte ledige stillinger ... Hvor ser du disse stillingene da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kommer på finn med jevne mellomrom Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Kommer på finn med jevne mellomrom Ok..... har ikke sett noe der på en stund jeg... Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Telenor har også teknisk support. Flott bygg her på Forus Evt. så har du headhunterene på Mosaique, som er i stavanger. Du har sikekrt sett reklamen på stavanger kino. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kommer på finn med jevne mellomrom Ok..... har ikke sett noe der på en stund jeg... Har ikke vært noe ute på over et halvt år såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå