bertfrid Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Laptopen var helt død da jeg åpnet den i sted. Da hadde den nettopp vært i bruk. Oppdaget at det var vått under og rundt pc. Tørket opp så godt jeg kunne og tok ut batteriet. Prøvde å starte opp igjen, og etter ca 10 minutter gikk det. Hva kan væsken har vært? Bor alene og har aldri sølt i nærheten av den. Den står rett på bordplaten og har en tendens til å bli ganske varm. Både batteri og pc virker helt tørre etterpå.Prøvd å google litt, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Luktet væsken? Kunne vært syre fra batteriet. Ikke bra om det er det. Men du burde ha ventet mye lenger før du startet den igjen sånn at den ble sikkelig tør. Endret 5. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
bertfrid Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Vet jeg sikkert burde ventet, men er ikke av den tålmodige sorten Synes ikke det luktet noe, men tenkte på det da jeg tørket vekk. Batteriet virket tørt. Har vært dårlig kapasitet på det en stund, vet ikke om det har noen betydning. Pc ca ett år. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For all del ,få den inn til sjekk. Er du ekstremt uheldig kan den ha blitt brannfarlig og da ønsker du ikke å ha den koblet til strømmen om natta. Lenke til kommentar
bertfrid Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Da får jeg vel gjøre det. Ingen fare om batteri og strøm er koblet fra antar jeg. Takker for svar. Om noen har flere forslag hva det kan skyldes er det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå