V. Haugen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mange nordmenn kan spare tusenvis av kroner på mobilregningen hvert år ved å velge et abonnement som er tilpasset sitt forbruk. Les mer Lenke til kommentar
Løve Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen abonnementer er jo dyre fordi du får med en mobiltelefon til en sterkt subsidiert pris. Totalprisen kan uansett bli lavere enn om du skulle kjøpt telefonen uten abonnement. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare jeg som ikke ser Tele2 og Chess sine bruk-mobilen-så-mye-som-du-vil-for-199-kr-mnd abonnement? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei, så den heller ikke. Kjøpte selv Desire HD til 4300 (1399 +250 pr. månedca.) sammen med chess "sjakk matt". Genialt ettersom jeg bruker data som bare f. på denne telefonen. (kom fra One Call "gavepakka") Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Onecall har etter min erfaring best kundeservice, best tilleggstjenester og har meget gode priser. Samtidig er de en av få som gir simkort forsikring til en god pris Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Talentløst at de ikke har ett bruksmønster for de som sender VELDIG mye tekstmeldinger...men igjen, da vil jo ikke de små komme så godt ut igjen, og det strider jo imot trenden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg