Simkin Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Virkelig bra app!! (Desire HD, Revolution HD Android 2.2.1) Endret 12. februar 2011 av Simkin Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dersom Norsk TV-Guide blir betalapp, så betaler jeg mer enn gjerne. Lenke til kommentar
breiviko Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Flott, nå funker den igjen. Lurer på om jeg har en bug i telefonen. Av og til viser ikke program beskrivelsen i offline mod, og da særlig for de neste dagene Når pålogget vises programbeskrivelsen for alle dager. Ellers veldig fornøyd Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Flott, nå funker den igjen. Lurer på om jeg har en bug i telefonen. Av og til viser ikke program beskrivelsen i offline mod, og da særlig for de neste dagene Når pålogget vises programbeskrivelsen for alle dager. Ellers veldig fornøyd Dette er meninga. Alle beskrivelser lastes ned for seg og kun når du trenger de. Dette er fordi jeg ikke vil sende for mange requests til Canal Digital. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Søk, cache og filmcover! Forslag: For filmer, vis genre og imdb-rating øverst i beskrivelsen, evnt. under kanal-/imdbikonene. Men det kræsjer kanskje litt med det at imdb-info ikke lastes ned før du trykker på en film? Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Søk, cache og filmcover! Forslag: For filmer, vis genre og imdb-rating øverst i beskrivelsen, evnt. under kanal-/imdbikonene. Men det kræsjer kanskje litt med det at imdb-info ikke lastes ned før du trykker på en film? Da må jeg laste ekstra data, det er dessverre utelukket for øyeblikket av både datatrafikkhensyn og tidsbruk, i tilegg til at jeg ikke har så mye tid til å kode på den nå... Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Da ligger oppdatering på Market 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva med å slippe en versjon uten reklame? Betaler gjerne 20-30 kroner for denne appen, det er mer enn du noen gang kommer til å tjene på reklame fra meg:) 2 Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen muligheter for å få implementert sortering av kanaler? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Den siste versjonen henger seg ved oppdatering av kanaler. Ser de siste kommentarene på marker også klager på det. Noen sjanse for at det blir fikset? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Godt å se at det ikke bare er meg som har samme problem. Jeg trodde faktisk at det var telefonen min som var problemet, men heldigvis ikke. Håper det blir ordnet så fort som mulig. Veldig nyttig app! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 hva er det med flimringa av teksten når jeg scroller opp og ned på min Desire HD? ganske ubehagelig å se på. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ny oppdatering ute. Fungerer knall igjen! :-) Lenke til kommentar
dice89 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 TVguiden viser to timer fram i tid hos meg.. Altså mener den grønne linja under programtittelen at vi snart er midt inne i et program som starter kl. 18.00 og slutter kl. 19.00 (Klokka er nå 16.21) Hva kan det ha seg? Har Samsung Galaxy S, Android 2.2.1. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg vil ha alarmer for det man følger med på Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei! La merke til at en del beskrivelser av programmer havner på feil program. Det ser ut til at en del beskrivelser flytter seg en plass ned. Dette så jeg både på Tv2 og Tv Norge sin liste. Ellers en super App! Takk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hei! La merke til at en del beskrivelser av programmer havner på feil program. Det ser ut til at en del beskrivelser flytter seg en plass ned. Dette så jeg både på Tv2 og Tv Norge sin liste. Ellers en super App! Takk Dette har jeg også merket nå.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fin app, men hvorfor virker ikke "Se direkte" bestandig på WiFi? Har testet litt og det ser ut til å virke når tlf er på Telenor ADSL, men ikke på Canal Digital eller Get...? Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Hei igjen, har nå lagt ut en ny oppdatering på Market. Lite nytt, bortsett fra at du kan nå betale 10kr for å slippe reklamen. Inntektene går til Misjonsalliansen sitt humanitære arbeid i Sør-Amerika og Sørøst-Asia. Beklager det har tatt litt tid å få ut en betalversjon, men krever litt mer å vedlikeholde to. https://market.android.com/details?id=com.appsforenbedreverden.tvguidepaid&feature=search_result Mr D: Dersom streamene på m.nrk.no ikke fungerer vil heller ikke de i programmet fungere siden de er de samme. Du får sjekke med NRK først og evt sende mail til de. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Programmet ditt er vel verdt 10 kroner! Kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå