Überadri Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Reklametida blir regna ut fra sluttid - starttid til programmet og varighet fra iMDB. Så den er litt usikker, en del filmer som går på tv er andre versjoner enn filmene fra iMDB osv. Er den helt fjern på de du prøvde? På de jeg har testa stemte det i kanskje 70-80% av tilfellene.. Angående covere, har du prøvd mange? Noen obskure filmer har ikke cover. Dersom det skjer på alle: fungerer cachingen av data ellers? Når du starter programmet, lar det laste data, så går ut (back-knappen) og så starter det på nytt, kommer dialogen om nedlasting av data da? Ang søk-knappen, søkefunksjon kommer tipper jeg. Noen flere som har testet? Er litt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne lansere en oppdatering som vil fungere bra for alle... Endret 8. februar 2011 av SveinT Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei, da har jeg reinstallert, og alt fungerer "flawless". Har ikke brukt den aktivt enda, men synes den fungerer veldig godt og dekkende til mitt behov. Har fortsatt Desire HD (Android 2.2.1) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg får heller ikke opp cover på filmer. F.eks Hjelp vi flyr som går på tv2-filmkanalen i dag. Ellers fungerer det bra! Kjører på "vanlig" Desire. Lenke til kommentar
breiviko Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Reklametida blir regna ut fra sluttid - starttid til programmet og varighet fra iMDB. Så den er litt usikker, en del filmer som går på tv er andre versjoner enn filmene fra iMDB osv. Er den helt fjern på de du prøvde? På de jeg har testa stemte det i kanskje 70-80% av tilfellene.. Angående covere, har du prøvd mange? Noen obskure filmer har ikke cover. Dersom det skjer på alle: fungerer cachingen av data ellers? Når du starter programmet, lar det laste data, så går ut (back-knappen) og så starter det på nytt, kommer dialogen om nedlasting av data da? Ang søk-knappen, søkefunksjon kommer tipper jeg. Noen flere som har testet? Er litt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne lansere en oppdatering som vil fungere bra for alle... Hei, Veldig flott program. Jeg har til nå brukt TV Guid laget av Aina Småvik. Deres ser mye bedre ut men der er en stor forskjell. TV Guid kan vise programmer selv om en ikke er på nett (Mobil eller WiFi). Er det mulig å få til i Deres program ? Ellers fungerer programmet fint på min HTC Desire Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Reklametida blir regna ut fra sluttid - starttid til programmet og varighet fra iMDB. Så den er litt usikker, en del filmer som går på tv er andre versjoner enn filmene fra iMDB osv. Er den helt fjern på de du prøvde? På de jeg har testa stemte det i kanskje 70-80% av tilfellene.. Angående covere, har du prøvd mange? Noen obskure filmer har ikke cover. Dersom det skjer på alle: fungerer cachingen av data ellers? Når du starter programmet, lar det laste data, så går ut (back-knappen) og så starter det på nytt, kommer dialogen om nedlasting av data da? Ang søk-knappen, søkefunksjon kommer tipper jeg. Noen flere som har testet? Er litt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne lansere en oppdatering som vil fungere bra for alle... Hei, Veldig flott program. Jeg har til nå brukt TV Guid laget av Aina Småvik. Deres ser mye bedre ut men der er en stor forskjell. TV Guid kan vise programmer selv om en ikke er på nett (Mobil eller WiFi). Er det mulig å få til i Deres program ? Ellers fungerer programmet fint på min HTC Desire Hei! Takk for tilbakemelding! Har du prøvd den siste versjonen som ligger noen poster tidligere her? Den skal lagre programmet den laster ned (prøver å oppdatere seg etter 6 timer), slik at du ikke må være på nett. Ellers er du jo nødt til å være på nett for å hente nyeste programmet, men det skal være nok å gjøre en gang om dagen (er mye som kunne forbedres der kanskje, men det blir alltid en avveining mellom funksjoner og tid jeg har til å kode). Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Reklametida blir regna ut fra sluttid - starttid til programmet og varighet fra iMDB. Så den er litt usikker, en del filmer som går på tv er andre versjoner enn filmene fra iMDB osv. Er den helt fjern på de du prøvde? På de jeg har testa stemte det i kanskje 70-80% av tilfellene.. Angående covere, har du prøvd mange? Noen obskure filmer har ikke cover. Dersom det skjer på alle: fungerer cachingen av data ellers? Når du starter programmet, lar det laste data, så går ut (back-knappen) og så starter det på nytt, kommer dialogen om nedlasting av data da? Ang søk-knappen, søkefunksjon kommer tipper jeg. Noen flere som har testet? Er litt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne lansere en oppdatering som vil fungere bra for alle... Hei, Veldig flott program. Jeg har til nå brukt TV Guid laget av Aina Småvik. Deres ser mye bedre ut men der er en stor forskjell. TV Guid kan vise programmer selv om en ikke er på nett (Mobil eller WiFi). Er det mulig å få til i Deres program ? Ellers fungerer programmet fint på min HTC Desire Det er grunnen til at jeg også har holdt meg til TV Guiden fra Småvik enn så lenge. Skulle denne funksjonen komme i Norsk TV-guide også, så blir valget enkelt Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Reklametida blir regna ut fra sluttid - starttid til programmet og varighet fra iMDB. Så den er litt usikker, en del filmer som går på tv er andre versjoner enn filmene fra iMDB osv. Er den helt fjern på de du prøvde? På de jeg har testa stemte det i kanskje 70-80% av tilfellene.. Angående covere, har du prøvd mange? Noen obskure filmer har ikke cover. Dersom det skjer på alle: fungerer cachingen av data ellers? Når du starter programmet, lar det laste data, så går ut (back-knappen) og så starter det på nytt, kommer dialogen om nedlasting av data da? Ang søk-knappen, søkefunksjon kommer tipper jeg. Noen flere som har testet? Er litt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne lansere en oppdatering som vil fungere bra for alle... Hei, Veldig flott program. Jeg har til nå brukt TV Guid laget av Aina Småvik. Deres ser mye bedre ut men der er en stor forskjell. TV Guid kan vise programmer selv om en ikke er på nett (Mobil eller WiFi). Er det mulig å få til i Deres program ? Ellers fungerer programmet fint på min HTC Desire Det er grunnen til at jeg også har holdt meg til TV Guiden fra Småvik enn så lenge. Skulle denne funksjonen komme i Norsk TV-guide også, så blir valget enkelt Men hva konkret er det som er forskjellen fra den versjonen jeg har lagt ut for noen poster siden og guiden hennes? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette har jo blitt ånkli flott! Hvor får du spilletid med reklame på filmer fra? En viser at det er reklame på reklamefrie kanaler. Ikke akkurat big deal da. Ellers får jeg ikke opp noen filmcovere. Bare en ide: Åpne «Filmer» når man trykker søk-knappen, iom at den ikke brukes til noe annet. Evnt. lage et søk, hvis man skulle lure på når en serie går feks. Reklametida blir regna ut fra sluttid - starttid til programmet og varighet fra iMDB. Så den er litt usikker, en del filmer som går på tv er andre versjoner enn filmene fra iMDB osv. Er den helt fjern på de du prøvde? På de jeg har testa stemte det i kanskje 70-80% av tilfellene.. Angående covere, har du prøvd mange? Noen obskure filmer har ikke cover. Dersom det skjer på alle: fungerer cachingen av data ellers? Når du starter programmet, lar det laste data, så går ut (back-knappen) og så starter det på nytt, kommer dialogen om nedlasting av data da? Ang søk-knappen, søkefunksjon kommer tipper jeg. Noen flere som har testet? Er litt avhengig av tilbakemeldinger for å kunne lansere en oppdatering som vil fungere bra for alle... Hei, Veldig flott program. Jeg har til nå brukt TV Guid laget av Aina Småvik. Deres ser mye bedre ut men der er en stor forskjell. TV Guid kan vise programmer selv om en ikke er på nett (Mobil eller WiFi). Er det mulig å få til i Deres program ? Ellers fungerer programmet fint på min HTC Desire Det er grunnen til at jeg også har holdt meg til TV Guiden fra Småvik enn så lenge. Skulle denne funksjonen komme i Norsk TV-guide også, så blir valget enkelt Men hva konkret er det som er forskjellen fra den versjonen jeg har lagt ut for noen poster siden og guiden hennes? Kanskje jeg har en eldre versjon, men hos meg er det ikke mulig å åpne uten nettverkstilgang. "Kunne ikke koble til internett", får jeg beskjed om. Hvis dette er noe du har fikset i en nyere versjon, som jeg ikke har, så er det strålende. Da går jeg lett over til din Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Da har du nok en eldre versjon. Testa med min uten nett, det fungerte fint så lenge det lå i cachen. Ny (og forhåpentligvis siste) beta: QR: http://goo.gl/edEAq.qr Lenke: http://goo.gl/edEAq Håper spesielt på tilbakemelding fra folk med low-end mobiler (f.eks Wildfire), da denne er litt mer krevende enn den som ligger på Market. Nye funksjoner: - Søk og programliste (trykk søkeknappen eller velg "Alle programmer" fra menyen. - Bedre oppdateringssjekk. Hver enkelt kanal er nå merket om den har siste data eller ikke, så er mer dynamisk lagt opp. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Likte den veldig godt, oversiktlig og fin, streamen fungerte perfekt, men den kan allikavel ikke erstatte Aina Småvik sin pga. ikke offline use... HTC Hero Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg likte den veldig godt og kommer nok til å fortsette å bruke den. Veldig oversiktlig og fin Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Glimrende applikasjon! Etter å ha testet denne i et par uker, synes jeg den slår Aina Småvik sin guide på alle punkter. Godt jobba! Lenke til kommentar
breiviko Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Da har du nok en eldre versjon. Testa med min uten nett, det fungerte fint så lenge det lå i cachen. Ny (og forhåpentligvis siste) beta: QR: http://goo.gl/edEAq.qr Lenke: http://goo.gl/edEAq Håper spesielt på tilbakemelding fra folk med low-end mobiler (f.eks Wildfire), da denne er litt mer krevende enn den som ligger på Market. Nye funksjoner: - Søk og programliste (trykk søkeknappen eller velg "Alle programmer" fra menyen. - Bedre oppdateringssjekk. Hver enkelt kanal er nå merket om den har siste data eller ikke, så er mer dynamisk lagt opp. Hei, I dag vill ikke den siste versjonen start i det hele tatt. Har forsøk og avinstallere for så og installere igjen men med samme resultat. Melding jeg får opp er: ””Prosessen Norsk TV Guid (prosessen com. Appsforenbedreverden. tvguid) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen ”” Versjonen som ligger på Android market fungerer men den virker ikke uten nett tilgang og den viser heller ikke flere dager. Merkelige greier dette. Den siste versjonen som du la ut på link i går fungerte noen timer. Har HTC Desire versjon 2.2 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Breiviko, jeg har det samme problemet med mitt galaxy S v.2.2.1. Får ikke gjort noe. Endret 10. februar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Samme her. Desire med gingerbread rom Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det samme skjedde meg i dag. Galaxy 2.2 Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Den har en bug som gjør at den ikke starter i dag (og andre dager for den saks skyld). Ny beta kommer snart.. Lenke til kommentar
SveinT Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Ny beta: QR: http://goo.gl/8kxWo.qr Lenke: http://goo.gl/8kxWo Nytt: - Bedre (forhåpentligvis) håndtering av dager og caching - Fikset nedlasting av filmcover og opprydding av disse ved programslutt. 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bøyer meg i støvet! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå