Gå til innhold

[Android] Norsk TV-program | Tilbakemelding ønskes

Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldinger.

Her er en ny alphaversjon.

Den her noen nye funksjoner i forhold til den som ligger på Market:

- Kalendervarsling med riktig tidspunkt (trykk lenge på et program)

- Henter programmer fra Canal Digital. Dette gir over 150 kanaler(!)

- Ny kanalvelger.

Mangler som vil rettes opp i:

- Mange kanallogoer er feil og mangler.

- Legge inn kanalpakker for de store leverandørene..

- Skriften på kanalvelgeren er liten...

- Kan ikke endre rekkefølge på kanalene og standardinnstillingen er litt dårlig.

- Mangler masse funksjoner, men disse kan legges til nå som kilden er endret til Canal Digital.

- Beskrivelse av programmer mangler...dette kommer såklart.

Er fint om dere kan innstallere og melde tilbake om hastighet (er lynkjapp her), om den kræsjer og om kalendervarslinga funker.

http://dl.dropbox.com/u/100344/NorskTVGuide105.apk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldinger....

Huge bug. Jeg kan ikke legge til kanaler. Jeg gikk på kanaler, valgte de norske jeg ville ha og gikk tilbake men ingen kom opp. Testa en random svensk, den funka, men når får jeg den ikke bort igjen.

Jeg for min del kunne også ønsket at når man har valgt kanaler så må man trykke menuknappen -> Lagre, det føles liksom bedre å vite at man har lagret enn å bare trykke tilbake (selvom det her sikkert bare gjelder meg).

- det over

+ lynrask!

+ bra kanalvelger

Venter på neste :)

Galaxy S, Darky's Rom 8.0

edit: Trykka selvfølgelig Oppdater og alt som var mulig, starta appen på nytt flere ganger osv..

Endret av frow
Lenke til kommentar

Huge bug. Jeg kan ikke legge til kanaler. Jeg gikk på kanaler, valgte de norske jeg ville ha og gikk tilbake men ingen kom opp. Testa en random svensk, den funka, men når får jeg den ikke bort igjen.

Jeg for min del kunne også ønsket at når man har valgt kanaler så må man trykke menuknappen -> Lagre, det føles liksom bedre å vite at man har lagret enn å bare trykke tilbake (selvom det her sikkert bare gjelder meg).

- det over

+ lynrask!

+ bra kanalvelger

Venter på neste :)

Galaxy S, Darky's Rom 8.0

edit: Trykka selvfølgelig Oppdater og alt som var mulig, starta appen på nytt flere ganger osv..

Takk for at du tok tida til å prøve det ut. Jeg klarer ikke se hva som er feil, den fungerer fint i emulator og på telefonen min. Kan du prøve å slette programdata (Innstillinger->Applikasjoner -> Norsk TV-Guide -> Fjern data) og så prøve igjen? Mulig det ligger noe i oppgraderinga selv om jeg ikke har endret noe innstillingsmessig...:)

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problem som frow. Tok clear data, da vistes bare Nrk3. Kan hverken legge til eller ta bort kanaler. Men utrolig bra utvalg nå og likte den kategoriserte kanalvelgeren. :) Men programmene burde sorteres etter starttid imo, ihvertfall ha muligheten til det. Alarm/notification for et program du skal huske å se er også en fin funksjon.

Ellers jan dette se ute til å bli den etterlengtede velfungerende norske TVguiden til Android :D

Lenke til kommentar

snip

Takk for at du tok tida til å prøve det ut. Jeg klarer ikke se hva som er feil, den fungerer fint i emulator og på telefonen min. Kan du prøve å slette programdata (Innstillinger->Applikasjoner -> Norsk TV-Guide -> Fjern data) og så prøve igjen? Mulig det ligger noe i oppgraderinga selv om jeg ikke har endret noe innstillingsmessig...:)

Hadde ikke clear cache-valg så blir vanskelig. Testa en reinstall tho.. Nå skulle mamma teste app'en (ho synes app's er fasinerende) og så fikk ho lagt til Viasat4. Så prøver jeg og da funker det ikke... Regner med at du finner feilen raskt jeg, jeg har ikke noe kode å se på så du er on your own!

Send meg gjerne en pm hvis du trenger rask feedback på en ny versjon.

Og til dere andre, legg inn Chrome + Chrome to phone, så får dere lasta ned filer fra linker uten hassle!

Lenke til kommentar

Beklager å måte si det, men kanalvalget fungerer fortsatt ikke. Det vil si fikk det til å funke to ganger i løpet av en god del forsøk. Prøvde også clear data.

Edit: Fant ut noe som kanskje kan hjelpe deg:

Om man trykker tre ganger (på-av-på) på kun en kanal og deretter trykker lagre, legges kanalen til. om man venter for lenge eller gjør dette på flere kanaler minsker sjansen for at det skal bli lagra, virker det som.

Om man huker av noen kanaler og så åpner og lukker kategorien forsvinner valgene.

Endret av Überadri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk igjen.

Her er en ny versjon med litt forbedringer:

- Progressbar som viser hvor langt programmet er kommet.

- Kan fjerne kanaler ved å trykke lenge på de.

- Forhåpentligvis fungerer det å velge kanaler nå ??

QR:

http://goo.gl/Tsdc6.qr

Link:

http://goo.gl/Tsdc6

Fint om noen kunne testet denne og sett om du kan velge kanaler. Fryktelig rart det fungerer her men ikke hos andre :)

Lenke til kommentar

super app, men sliter fortsatt med å velge kanaler. må velge én og én, og selv da er det ikke alltid det fungerer. fikser du dette, forsvinner WhatsonTV appen min!

edit: htc legend 2.2

edit: det funka når jeg trykka på kanalNAVNET

Endret av SvadaVon
Lenke til kommentar

Jeg kan velge kanaler å trykke inn å sjekke hva som kommer på kanalen. Er det ett program jeg vil lagre i kalender holder jeg inne å velger hvilke kalender det skal lagres til. :-D

Når jeg skulle velge kanaler var det ett problem jeg fant, når man trykker på en.. kategori f.eks norkse programmer, velger kanalene så trykker mann på f.eks sport etterpå så er di kanalene du nettopp valgte slettet å du må velge på nytt. Imponert over hvor raskt den oppdaterte seg å hvor greit det var å bla :-D

galaxy s android v2.2

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Takk igjen.

Her er en ny versjon med litt forbedringer:

- Progressbar som viser hvor langt programmet er kommet.

- Kan fjerne kanaler ved å trykke lenge på de.

- Forhåpentligvis fungerer det å velge kanaler nå ??

QR:

http://goo.gl/Tsdc6.qr

Link:

http://goo.gl/Tsdc6

Fint om noen kunne testet denne og sett om du kan velge kanaler. Fryktelig rart det fungerer her men ikke hos andre :)

Hverken versjon 6 eller 7 virker med lagring av kanaler. Testa på standard Desire HD og HD2 med Android. Rart......

Lenke til kommentar

Testa nyeste versjon nå og nå funker den supert. Problemet var at jeg måtte trykke på kanalNAVNET og ikke tick-boxen :)

Forresten neat at man kan longclicke -> fjerne.

Fiks programinfo nå så snakker vi :)

Bra jobba!

Edit: Liten request fra min side

- Mulighet til å sortere kanalrekkefølge ved feks å dra opp og ned på kanal-logoen.

- Når jeg er inne på en kanal så er det litt plass som kan brukes ved å flytte klokkeslett mer til venstre for å få mer plass til kanalnavn. Kanskje litt mindre padding der? Gjerne også få programnavn i midten av boksen sin, da det er mer under enn over.

Endret av frow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...