Gå til innhold

[Android] Norsk TV-program | Tilbakemelding ønskes


Anbefalte innlegg

Hei,

 

vet ikke om dette er rette plassen, men fant ikke noe eget app underfora.

 

Har lagd en norsk tv-guide til Android siste tiden og ønsker tilbakemelding på denne. Har selv testet på HTC Desire og diverse emulatorer, men det dekker jo ikke så mye. Så dersom du er interessert hadde det vært fint med litt tilbakemelding om appen fungerer, hva som kan forbedres og om du liker den (er mitt første program så vær konstruktiv ;) ). Den inneholder reklame, men alle eventuelle inntekter går til veldedige organisasjoner (foreløpig Misjonsalliansen).

 

Kan nevne at tv-programkilden skal byttes om ikke alt for lenge da den er litt dårlig (noen ganger viser den ikke programmet som går akkurat nå f.eks).

 

For å finne programmet søk på "norsk tv" i Android Market. Den heter "Norsk TV-guide".

 

Takk på forhånd :)

post-86899-0-84091200-1294231984_thumb.png

post-86899-0-33384000-1294232004_thumb.png

Endret av SveinT
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Discovery HD Showcase og Animal Planet HD ser ut til å mangle, og de har ikke samme sendeskjema som 'moderkanalene'.

Legger merke til at det kun er dagens program som er tilgjengelig. Kunne vært kjekt med mulighet til å se hva som går senere også.

Kanalvalgene kunne gjerne hatt en alternativ liste med kanalnavn i tillegg til logo? Det er litt vanskelig å skille på Norsk, Svensk og Dansk TV3 når logoen er den samme.

Ellers ser det ut som en app jeg kan bruke :)

Endret av jahnkare
Lenke til kommentar

Discovery HD Showcase og Animal Planet HD ser ut til å mangle, og de har ikke samme sendeskjema som 'moderkanalene'.

Legger merke til at det kun er dagens program som er tilgjengelig. Kunne vært kjekt med mulighet til å se hva som går senere også.

Kanalvalgene kunne gjerne hatt en alternativ liste med kanalnavn i tillegg til logo? Det er litt vanskelig å skille på Norsk, Svensk og Dansk TV3 når logoen er den samme.

Ellers ser det ut som en app jeg kan bruke :)

 

Takker.

 

Henter fra no.dagenstv.com så er litt avhengig det som ligger der foreløpig. Kommer nok til å bytte til canal digital sin etter hvert, den er mer utfyllende og kan gi flere funksjoner.

 

Har tenkt på det med TV3-logoene selv, må enten legge inn tekst eller putte inn flagg på logoene.

 

Ellers er jo program framover noe som såklart bør legges til etter hvert. Men må ha en liten kodepause nå.. ;)

Endret av SveinT
Lenke til kommentar

virker grei. par ting;

kanallista oppdaterer seg når man endrer fra horisontal til vertikal og motsatt.

ønsker mulighet til å velge rekkefølge på kanaler.

velge hvilken dag

velge varsling av valgt program. evt knyttet til google calender

 

har du sett på www.se.no sin side for mobil? Liker den veldig godt.

Lenke til kommentar

Force Close på Acer Liquid med CyanogenMod 6.1 port. :(

 

Men bra det kommer et tredje alternativ for norsk tvprogram! :D

De to andre er ikke bra nok til at de blir brukt her.

 

Du burde ta en titt på Canal Digital, Get og RiksTV sine nettsider og sørge for at du har med samtlige kanaler i grunnpakkene til de tilbyderne. Kanskje mulig å kombinere flere programkilder om ingen dekker alle? Dette er en av de største manglene ved de to andre appene.

Lenke til kommentar

Her en alphaversjon med starten på kalendervarsling.

 

Problemet er at å legge eventer til kalenderen i Android ikke er en del av SDKen...dermed er funksjonene brukt her ustøttet. Derfor trenger jeg folk til å teste.

 

MERK AT PROGRAMMET BLIR LAGT TIL MED HELT FEIL TIDSPUNKT! Jeg ville ikke kode så mye (det blir mye kode med bruk av dagenstv.no slik som nå) før jeg vet at det virker.

 

Spesielt tilbakemeldinger fra folk med telefoner med android <2.2 mottas med takk.

 

Ellers synes jeg kalendervarsling er overlegen i forhold til vanlig alarm...test ut og se selv hva du synes.

 

JEG TAR IKKE ANSVAR FOR TAP AV DATA ELLER ANDRE UHELDIGE KONSEKVENSER (men er lite trolig det skulle skje no..) :)

 

Er avhengig av litt testing før jeg kan jobbe videre med det...

 

Link: http://dl.dropbox.com/u/100344/NorskTVGuide103alpha.apk

Endret av SveinT
Lenke til kommentar
Force Close på Acer Liquid med CyanogenMod 6.1 port. :(

 

Nyeste versjon funker! :)

 

Men den hopper til neste dag når klokka passerer 00:00, slik at den viser kun hva som går på tv i morgen tidlig og ikke i kveld/natt.

 

Og du burde legge til tekst under ikonene i «Velg kanaler», det er umulig å se forskjell på TV3 Norge og TV3 Sverige (antar det er det er :p )

 

Ganske komplett kanalutvalg, eneste jeg faktisk savner er Discovery Channel HD og Silver HD.

Lenke til kommentar

Fin app!

 

Som Uberadri sier; hopper til neste dag så den ikke viser hva som går på natta (hjalp meg ikke så mye akkurat nå mao :p ) og skille mellom de forskjellige TV3'ene.

 

Personlig kunne jeg sett Viasat4 høyere opp på kanallisten (da jeg regner den som en mer "vanlig" kanal enn mange av de som er i mellom, men det er en fillesak.

 

Gleder meg til fortsettelsen :)

 

Samsung Galaxy S, Darkys Rom 8.0

Endret av frow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...