Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vel etter hva jeg har skjønt tapte idra mot jinro på ett ekstremt terran favorisert map. hørte kommentatorene sa att bare 2 zergs har slått terran på det mappet i gsl sin historie. skyldes att zerg ikke klarer å få den tredje expoen. jeg er både stor fan av idra og jinro, men jeg tror att idra er hakket bedre som spiller og att han vil vinne over jinro.

litt artig att jinro kom inn i boden til ogsmc etter han vant kampen og nærmest skulle trøste han:P ikke det beste tidspunktet:P

Idra tapte mer enn bare en match mot Jinro.

Når det er sagt synes jeg Idra vs Jinro-matchene var litt skuffende mtp forventet underholdningsfaktor. Håper på Nestea vs Jinro i finalen.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Choyafou har blitt kastet ut fordi han har jukset mens han spilte på ladderen.

Dette er feil, han er blitt utestengt fra GSTL som starter 2. februar. GSTL er en lagliga hvor de forskjellige lagene som fOU, oGs, osv spiller mot hverandre.

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=184044

Han vil bli utestengt fra GSL hvis han blir tatt for dette igjen. Noe han nok ikke er dum nok til. ;)

Synes personlig det er å dra det litt langt å kalle det juks. Det er i det minste i grenseland for hva jeg vil kalle juks.

AtW

Lenke til kommentar

ATWindsor: juks kan det neppe kalles, men usportselig eller noe i den duren. At det faktisk kom en reaksjon var vel bare for å si ifra at en semi-finalist burde holde seg for god for den slags.

Joda, personlig synes jeg saken er noe bisarr. Om noen hadde spurt meg om det, så hadde jeg svart "hadde jeg villet spill pair saks, stein, så hadde jeg gjort det, og ikke fyret opp starcraft 2"

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Choyafou har blitt kastet ut fordi han har jukset mens han spilte på ladderen.

Dette er feil, han er blitt utestengt fra GSTL som starter 2. februar. GSTL er en lagliga hvor de forskjellige lagene som fOU, oGs, osv spiller mot hverandre.

http://www.teamliqui...topic_id=184044

Han vil bli utestengt fra GSL hvis han blir tatt for dette igjen. Noe han nok ikke er dum nok til. ;)

Synes personlig det er å dra det litt langt å kalle det juks. Det er i det minste i grenseland for hva jeg vil kalle juks.

AtW

Man kvalifeserer seg til GSL ved å ligge i toppen av ladderen(Code B). Så det er helt klart juks om man tar snarveier for å komme til toppen og dermed ha en lettere vei inn i GSL, selv om man fortsatt må igjennom kvalifiseringsrunder. For choyafOu sin del spiller det egentlig ingen rolle, da han alt er i Code S, men det sier seg selv at GOMTV ikke kan godta slikt om de skal bruke ladderen som utgangspunkt for å få nye spillere inn i GSL.

Lenke til kommentar

Jepp. Av de som signer opp for Code A Preliminary vil det kun være de 172 av søkerene med høyest rating som får lov til å delta i kvalifiseringsturneringen. Du kan derfor, ved å bruke denne metoden, gjøre det enklere å bli tatt med i kvalifiseringsturneringen.

Lenke til kommentar

GSL4 finalen var rett og slett ikke spesielt spennende. Ikke morsomt å se noen være nervøs og gjøre småfeil mens den andre spiller perfekt.

Eg så ikke finalen i dag, men gjett om eg så OSL finalen, som var magisk bra. Gleder meg til den dagen sc2 blir like bra.

BTW: hvor kan jeg se OSL finalen?

Lenke til kommentar

GSL4 finalen var rett og slett ikke spesielt spennende. Ikke morsomt å se noen være nervøs og gjøre småfeil mens den andre spiller perfekt.

Eg så ikke finalen i dag, men gjett om eg så OSL finalen, som var magisk bra. Gleder meg til den dagen sc2 blir like bra.

Enig, på mange måter den kjedligste finalen hittil. I tillegg er jeg till lei av TvT i denne GSLen.

AtW

Lenke til kommentar

Enig, på mange måter den kjedligste finalen hittil. I tillegg er jeg till lei av TvT i denne GSLen.

AtW

Ja, denne finalen var ikke mye rope hurra for. Håper MarineKing finner tilbake til sin gamle form igjen, og viser oss litt marine-baneling micro i neste GSL!

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Huk, Ret og Haypro fra TeamLiquid har blitt kvotert inn i Code A (utlendingkvoten). Er spent på om noen av dem greier å kjempe seg inn i Code S denne sesongen. Har veldig lyst å se Huk konkurrere på samme nivå som Idra og Jinro.

Edit:

Glemte å nevne at Moonglade (FX) fra Australia også kom inn i Code A. Kjenner han ikke så godt, men det kommer til å forandre seg nå :)

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...