Gå til innhold

Anbefalte innlegg

yepp. bare litt dumt att han møter idra neste gang :( kjedelig att en av mine to favoritter garantert vil bli slått ut i neste runde. min personlige mening er att Idra og jinro er de 2 beste spillerene nå. spillere som klarer å macro utrolig bra å forsvare seg mot cheese og all ins. begge 2 har hatt utrolig utvikling fra forrige sesong.

angående spoiler tags er jeg så vant til att folk bare trykker blindt på tråder og får spoila alt for seg:P men ja dems problem siden du har markert tråden som spoiler:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant vel egentlig ut at jeg er en diger LiquidJinro fanboy etter å ha sett Idra gå videre og tenkt "ok", mens jeg holdt på å dette av stolen når LiquidJinro vant. :D

Jeg tror ærlig talt Jinro vil klare å slå ut Idra. Han har allerede slått han en gang i turneringen og stilen hans passer bra til å slå Idra. ;)

Her er kampene for neste uke:

http://www.gomtv.net/2011gslsponsors1/schedule/

Z IMNestea vs ChoyafOU P

T IMMvp vs TSL_Trickster P

Z EGIdra vs LiquidJinro T

T MarineKingPrime.WE vs oGsNada T

Mine favoritter til å gå videre er: IMNestea, IMMvp, LiquidJinro og oGsNada.

BTW, kvartfinalen blir best av fem, ikke best av tre som de annonserte til å begynne med.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jinro sin stil egentlig passer bra mot Idra, idra spiller macro-orientert og har sin svakhet mot marine-scv-rushes slik marineking gjør. Jeg tror og håper idra slår jinro, zergene blir jo eid for tiden, mens terran som alltid er i overtall.

Jeg tror Imneaste er den zergen som kommer lengst, og tror egentlig han bare kan bli slått ut om han cheeses ut av en terran.

Lenke til kommentar

Choyafou har blitt kastet ut fordi han har jukset mens han spilte på ladderen.

Dette er feil, han er blitt utestengt fra GSTL som starter 2. februar. GSTL er en lagliga hvor de forskjellige lagene som fOU, oGs, osv spiller mot hverandre.

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=184044

Han vil bli utestengt fra GSL hvis han blir tatt for dette igjen. Noe han nok ikke er dum nok til. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jinro sin stil egentlig passer bra mot Idra, idra spiller macro-orientert og har sin svakhet mot marine-scv-rushes slik marineking gjør. Jeg tror og håper idra slår jinro, zergene blir jo eid for tiden, mens terran som alltid er i overtall.

Jeg tror Imneaste er den zergen som kommer lengst, og tror egentlig han bare kan bli slått ut om han cheeses ut av en terran.

Jinro er faktisk en svært god macro-spiller og har veldig god game-sense. (Mao han vil ikke la Idra macroe som han vil). Jinro spiller mech-based terran, noe som er svært bra mot Zerg hvis man klarer å holde hæren sin i live mens man expander.

Du kan jo kanskje ta en titt på macroen til Jinro i kampen mellom han og oGsEnsnare? :)

Lenke til kommentar

Så tilbake på posten min om hvem jeg trodde skulle gå videre til kvartfinalene, og jeg hadde faktisk klart å ta feil på akkurat 50%. :D

P oGsMC - FEIL

Z IMNestea - RIKTIG

T Slayers_Boxer - FEIL

P NSPGenius - FEIL

T oGsNada - RIKTIG

Z CheckPrime - FEIL

P TSL_Trickster - RIKTIG

T LiquidJinro - RIKTIG

Av disse, så er det definitivt oGsMC som jeg er mest overrasket over at er blitt slått ut. At det var Jinro som gjorde det til en dobbelt overraskelse. :p

I ettertid ser jeg at jeg har undervurdert MarineKingPrime og IMMvp. At ChoyafOU og EGIdra skulle komme seg videre var rimelig overraskende. Har liksom ikke trodd Idra var såpass god, men han spiller faktisk ekstremt solid.

Lenke til kommentar

vel etter hva jeg har skjønt tapte idra mot jinro på ett ekstremt terran favorisert map. hørte kommentatorene sa att bare 2 zergs har slått terran på det mappet i gsl sin historie. skyldes att zerg ikke klarer å få den tredje expoen. jeg er både stor fan av idra og jinro, men jeg tror att idra er hakket bedre som spiller og att han vil vinne over jinro.

litt artig att jinro kom inn i boden til ogsmc etter han vant kampen og nærmest skulle trøste han:P ikke det beste tidspunktet:P

Lenke til kommentar

vel etter hva jeg har skjønt tapte idra mot jinro på ett ekstremt terran favorisert map. hørte kommentatorene sa att bare 2 zergs har slått terran på det mappet i gsl sin historie. skyldes att zerg ikke klarer å få den tredje expoen. jeg er både stor fan av idra og jinro, men jeg tror att idra er hakket bedre som spiller og att han vil vinne over jinro.

litt artig att jinro kom inn i boden til ogsmc etter han vant kampen og nærmest skulle trøste han:P ikke det beste tidspunktet:P

Lenke til kommentar

oGsMC gjorde det samme etter å ha slått Jinro 4:0 i semifinalen i forrige GSL. De er så å si lagkamerater. ;)

Lenke til kommentar

Jungle basin er et vanskelig map for zerg ja.

Det er greit å få med seg at det er såpass langt at det er vanskelig for Terran å gjøre noe særlig mer enn å expande veldig tregt, som Jinro gjorde.

Problemet for Zerg er at det er vanskelig å ta en tredje base der.

Lenke til kommentar

Choyafou har blitt kastet ut fordi han har jukset mens han spilte på ladderen.

Dette er feil, han er blitt utestengt fra GSTL som starter 2. februar. GSTL er en lagliga hvor de forskjellige lagene som fOU, oGs, osv spiller mot hverandre.

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=184044

Han vil bli utestengt fra GSL hvis han blir tatt for dette igjen. Noe han nok ikke er dum nok til. ;)

Åssen funker dette?

Hvorfor mister han bare 2 poeng?

Lenke til kommentar

var vel ikke en bug? bare misbruk av systemet.

Alle system kan misbrukes, men vanligvis bare av noobs og low-lifes :p

Så noe av det samme i warcraft 3, hvor folk ofte startet 0-10 i 1v1 for å deretter kjøre 50-10 eller lignende stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...