EinarEriksen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Om det er en mobiltelefon eller et nettbrett er ikke så lett å si, men den er iallfall å få tak i allerede nå. Les mer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Prøvde denne i høst og den var veldig morsom Lekte meg lenge med denne gitt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Lekker! Hadde håpet denne kom før, for nå har jeg Desire HD og er meget fornøyd med den Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så venter vi på denne, bare med Tegra 2 og det som bedre er ^^ En Galaxy S2 med 5" om du vil :-) Gjerne uten det trege filsystemet på bunnen :-) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ser ikke helt poenget her. Mobielr har jo skjerm på 4,3 tommer. Denne er litt større... Da kan man jo like gjerne bruke en mobil. Eller man kan kalle denne en stor mobil. Det er jo ikke et nettbrett til å ha hjemme. Da er 10 tommer minstekrav syntes jeg etter å ha testet omtrent alle brettene. Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 er ikke det samme prosessor som sitter i X10/Desire? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kan kanskje fungere godt som fjernkontroll denne. AtW Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Apropos fjernkontroll... Er det noen som kan forklare meg hvorfor vi ikke ser teknologien infrarød i telefonene lenger? Eller i det minste i Tabsene? Det er død overføringsteknologi, men den absolutt eneste muligheten for at mobilen skal fungere som en god universalkontroll? Nekter å tro at det er spesielt dyrt eller krevende å legge til en liten sender? RF hadde gjort seg bra på en telefon! ^^ Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Streak er foreldet. Den er et år gammel eller så, og så prøver de å selge den til den prisen? Herlig. 2-3000 er maks. man bør kunne forvente å betale. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 er ikke det samme prosessor som sitter i X10/Desire? Ja, er dessuten den som brukes i nesten alle winmo7 enheter, og HD2. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Too little too late 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gleder meg at stadig flere aktører ønsker å satse i lille Norge. Har dessverre ikke så god erfaring med Dell, så usikker på denne. Men den skal definitivt prøves ut. Det kan jeg love, men kan nok ikke love noe kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg