AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Takker for mange svar selv om det har spora litt av. Jeg klarte ikke lenger å takle alt det negative jeg har begynt å assosiere med henne og jeg har sendt henne videre. Jeg fortjente ikke en så bra person som henne og jeg ville ikke bry henne med det. Jeg har innsett at dette har blitt et reelt problem og jeg kommer ikke til å inngå et forhold igjen før jeg har jobbet lenge og hardt med meg selv. Så moralen i visa er som følger: Sørg for å gjøre din nye partner helt fullstendig klar over hva du vil høre og ikke høre hvis ikke kan det gå til helvete hvis du er en sjalu dust som meg selv. 1 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ikke for å gni salt i såret men kanskje like greit?, statistisk sett vil dere begge to ha dere flere enn en håndfull nye forhold før dere et blitt 30. og av egen erfaring de forhold etter 30 har fungert og vart Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hmm, jeg gjentar: Ikke klandre deg selv! Det er ikke noe galt med deg, du trenger bare å finne ut av ting. Det er en del av det å bli voksen. Du må ikke ha dårlig samvittighet, tvert i mot synes jeg du opptrer veldig sympatisk! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ramla av her, men må si at jeg synes TS har gjort en god avgjørelse og trolig spart begge partene for et problem/brudd senere når følelsene er enda sterkere/økonomien er delt/unger osv osv.. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Han kunne ihvertfall prøvd å erobre Italia først. Makan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå