ZeoviZ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Er det mulig å bruke mitt Riva TnT-kort (1x agp) på Abit NF7-S Rev 2.0? .... Vil ha en maskin som fungerer imens jeg returnerer mitt nye skjermkort... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Trur ikke det går. ER det 2 hakk i AGP kortet så skal det gå, men er det 1 hakk så funker det drålig. Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 ofte skal jo hovedkorter være bakover kompatibelt med eldre tilbehør... test og se? passer det ikke, så passer det ikke:) Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Er det mulig å bruke mitt Riva TnT-kort (1x agp) på Abit NF7-S Rev 2.0?.... Vil ha en maskin som fungerer imens jeg returnerer mitt nye skjermkort... Hvorfor skulle ikke det gå ? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 nforce2 tar ikke 1.5v kort etter agp 1.0 standaren, ihvertfall ikke asus sitt Lenke til kommentar
ZeoviZ Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Kortet må settes i feil vei hvis det skal passe(kort og lang sak for å stikke ned i agpsloten er omvendt), og det er en metalldings i veien. noen som vet om det er lurt å knekke metalldingsen og putte skjermkortet i? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Tror det Riva kortet kjører på en annen volt elns? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Tror det Riva kortet kjører på en annen volt elns? yup, den metalldingsen er der nettopp for at du ikke skal putte kortet i. Du burde kanskje valgt en løsning med integrert skjermkort? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=6&s=pl skal passe og er ikke dyrt, men det er sure penger for det =/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 det er jo bare imens han venter på det nye da.. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 TNT-kortet er et 3.3 V kort. Ingen nyere hovedkort støtter slike, bortsett fra de med SiS 645DX chipset. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 det er jo bare imens han venter på det nye da.. fikk ikke med meg det :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå