racajo49 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Lurer på å kjøpe en iPad for å kunne overføre bildene mens jeg er på ferie, både for å kunne ha bildene lagret to plasser (backup), men også for å kunne se på bildene på en litt større skjerm enn kamera-skjermen. Noen som har erfaring med dette? Fungerer der? Er det andre alternativer til iPad som er bedre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Som bildefremviser er iPad genial ifølge de som bruker den. Jeg er mer skepisk til å bruke den som backup-enhet. Primært fordi en iPad med nok ledig plasss kan fort bli veldig dyr. I hvertfall hvis du tar mange bilder. Jeg selv bruker en 10" netbook med hard disk. Litt større, men men vesentlig rimeligere. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har lyst på det du beskriver der - du trenger et Camera Connection Kit for å overføre bildene. Men - ikke som permanent backup - det er alt for lite plass til mitt bruk enn noe annet enn som midlertidig lager. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 http://fstoppers.com/iPad/ Se på dette og vurder om dette kan være en løsning hvis du velger iPad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå