Gå til innhold

Kamptråd: Blackburn - Liverpool

Smågal

Anbefalte innlegg

Heeelllo.

Blackburn moser Liverpool, Gerrard diver til seg straffe og bommer. Tusen hjertlig takk, jeg er blank i øynene av glede her jeg sitter. Nonstop, en isklad juleøl og RAWK's kamptråd. Måtte god'oggy få sitte et par kamper til, pease.

Gud så dere suger forhud, det er rett å slett for deilig.

I tillegg taper Chelsea og Tottenham, mens City og Gunners spiller uavgjort. For en dag for United-supporterne! Gratulerer med nytt seriemesterskap! Ingen klarer å hente inn forspranget nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Roy is hanging in a fishing snore...

Tap mot Blackpool og Wigan kan jeg takle, Liverpool har aldri gjort jobben mot opprykklaga, men å tape mot FUCKINGS Blackburn! Da BØR eierne ta Roy ved nesehullene og dra drittstøvelen til helvete vekk fra Anfield.

Kast gjerne N'Gog og Konceski-dildoen i samme omgang.

N'Gog var veldig god ikke så lenge siden når han scorte det målet mot Arsenal i første kampen og alle trodde han skulle bli ganske stor osv? Har ikke sett hver kamp Pool har spilt i år (dessverre) men har han blitt veldig dårlig nå eller?...

Lenke til kommentar

Synes synd på de tilreisende supportere i dag. Spillerne burde vært bøtelagt og pengene skulle gått til de som reiste på kampen. Uansett hvor søppel Hodgson er, så er de gutta utpå der ikke mye bedre. Overbetalte fittlepper hele fette gjengen.

Lenke til kommentar

N'Gog var veldig god ikke så lenge siden når han scorte det målet mot Arsenal i første kampen og alle trodde han skulle bli ganske stor osv? Har ikke sett hver kamp Pool har spilt i år (dessverre) men har han blitt veldig dårlig nå eller?...

Som de fleste andre underpresterer han for tiden, men jeg har fortsatt STOR tro på Goggen. Han er som toppspisser generelt, de har perioder hvor de ikke scorer, men de kommer alltid tilbake. Akkurat som f.eks. Torres, Berbatov, Rooney og Drogba har gjort/gjør.

Lenke til kommentar

N'Gog er en grei backup spiller. Langt ifra dårlig, men heller ikke en type som bør spille fast hver uke som han gjør nå.

Lenke til kommentar

Har tro på N'Gog ja, men han har vært bøtte dårlig (som de fleste andre i det siste), så synes han kan få en pause snart. Sånn som han og Torres spiller på topp nå funker bare ikke. N'Gog som får alle baller, og waster 9/10.

Lenke til kommentar
Jordan Williams

On Thursday 6th January 2011, @sparky_buttsnif said:

I drove the Liverpool Team Bus tonight and i can say that there was a lot of arguing on the bus not only onthe way back but on the way there aswell.

From what i can gather, gerrard and reina were tagged together against hodgson and lee and you would think that gerrard and reina were managing the squad rather than hodgson and lee. Gerrard told hodgson to "shut it" a number of times and that he had better find a new captain because he wasn't playing under him ever again.

so take this as you will ive just passed the msg on

Vet ikke helt om jeg tror på akkurat dette, men er flere rykter som melder noe av det samme. At Hogdson totalt har mistet grepet om spillerene, og at spillerene har mistet helt troen på Hogdson.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Halla TC, loong time no see. Faen meg mest posetive i denne tråden var å se at du hadde posta her.

Goggen er god, når laget er godt. Det er litt sånn at man blir ikke bedre enn hva laget gjør deg, men han har kvaliteter som spiss. Dog er det kun Torres som kan trylle når alt annet svikter, vi kan heller ikke forvente at Ngog skal være Torres.

Jeg kommer ikke utenom at "Sacked in the Morning" passe godt til "stille i fjøset" sangen.

Lenke til kommentar

Når man tror at ting ikke kan bli mer sykt så blir de nettopp det. Tror faktisk at det der fort kan være sant i hvert fall sånn noenlunde. Leste noe hårreisende av en venn av meg på facebook. Han kommenterte en annen sin status (LFC-fan som vil ha Hodgson vekk uten og egentlig argumentere for hvorfor, utrolig nok) hvor han sier dette.

Tosk, måtte han sitte like lenge som Benitez.. De e jo de der overbetalte, underpresterende, surmaga, elendige drittspillerne som ikke e nåkka bedre enn dette.. Skylde på manageren, patetisk.. Søppelspillere

:!:

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg tror på akkurat dette, men er flere rykter som melder noe av det samme. At Hogdson totalt har mistet grepet om spillerene, og at spillerene har mistet helt troen på Hogdson.

Forundrer meg ikke om det stemmer, men skal ikke bussjåfører ha "taushetsplikt" i slike tilfeller? Altså, det som skjer på bussen, forblir i bussen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er derfor jeg synes det var litt rart. Virker litt spesielt at han som kjørte bussen kan skrive sånt på Twitter. I tillegg har han drevet å diskutert stream av kampen osv. på Twitter kontoen sin, så vet ikke hvor troverdig det er. Men ser ikke bort fra at noe slikt har skjedd.

Var en steward fra Ewood som også har meldt at det var helt ville tilstander i garderoben i pausen, og at Gerrard har stått opp mot Hogdson osv.

Lenke til kommentar

Tviler på at Gerrard bommet på straffen med vilje.

Ser nå at han som la ut historien på Twitter sier at han bare gjenforteller den slik han har hørt den. Usikker, men virker fortsatt rart at sjåføren skal gå ut med noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Diouf gjør faenmeg alt han kan for å bekrefte sin status som en av de spillerene i PL jeg hater desidert mest. Faenmeg en skam at fyren har vært i klubben vår, alltid noe kødd når han er innvolvert i oppgjør mot oss. Dette gjorde han mot Traveling Kop i går, ble etter sigende irettesatt av politiet.

610x.jpg

Endret av Termo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...