AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hærregud ikke Kuyt,har ikke sett en bra kamp med han på lang tid!!!! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 LER meg i hjel! SATAN I HELVETE Liverpool SUGE STORT!!!!!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har hørt rykter om at dette er siste kampen til Roy, uansett resultat. For da inderlig håpe det. For dette er bare jævla patetisk at han skal få dra Liverpool så jævlig langt ned!! La oss håpe det. Er ikke rart folk begynner med dop.. hvor har du hørt dette ryktet ? Mark Lawro just said, "Roy will be sacked in the morning" Ble vist sagt på en radiokanal(Talksport). Blackburn har jo halve laget ute med skade og suspensjon... Jeg er flau, rett å slett flau! Vis ikke Roy ryker rett etter kampen idag så kan Henry ta seg en bolle å stikke fra byen og klubben! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forsvarsspill av ypperste klasse! FY FAENS FITTE HORE Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Oi. Oi. Oi. Taxi for Hodgson! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kan ikke bare skylde på Hogdson for dette, det er dårlig forsvarspill, rett og slett patetisk Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg ler også. Klarer ikke bli lei meg lengre. Litt morsomt at det er Liverpool-fansen som dominerer på tribunene selv om vi ligger under 3-0. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg hadde langsjems av å vært Liverpool spiller nå. Hadde tatt bakdøra overalt hvor jeg gikk, og holdt meg inne utenom trening. Hodgson bør heller ikke gå trygt på gatene i Liverpool. Jeg ler for hvert mål som blir scort nå. Men dør desto mer inni meg av alle målene. Endret 5. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Roy is hanging in a fishing snore... Tap mot Blackpool og Wigan kan jeg takle, Liverpool har aldri gjort jobben mot opprykklaga, men å tape mot FUCKINGS Blackburn! Da BØR eierne ta Roy ved nesehullene og dra drittstøvelen til helvete vekk fra Anfield. Kast gjerne N'Gog og Konceski-dildoen i samme omgang. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ingen som har lyst å spille for liverpool med Roy fuckings Hodgson i kapteins stolen!!!!!! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Torres bør SKJERPE SEG Torres bør SKJERPE SEG 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nå har det gått så langt at jeg bare ler når vi spiller ræv og blir overkjørt av rævmotstandere. Jeg ler på samme måte som en psykopat gjør for å skjule sine sår inni seg. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Joe Cole er man of the match for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Helt klart, ikke at konkurransen var noe jævlig hard. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Man of the match: *blank* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Joe Cole er man of the match for min del Nja, etter min mening har flere av Blackburn-spillerne vært hakket vassere. Synd at dette tapet kommer nå. Liverpool hever seg garantert og slår United på søndag. Endret 5. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kan ikke bare skylde på Hogdson for dette, det er dårlig forsvarspill, rett og slett patetisk Vår bortestatistikk under Hodgson er så langt: 1 siger - 2 uavgjort - 7 tap. Målskilnad 6-19 (and counting) Dårlig forsvarsspel er berre konsekvensen av at Hodgson ikkje presterer å få det beste ut av laget. Forsvarsspelet er symptomet - Hodgson er sjukdomen. Endret 5. januar 2011 av HEAL 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eneste som mangler nå er at Diouf scorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Joe Cole er man of the match for min del Nja, etter min mening har flere av Blackburn-spillerne vært hakket vassere. Synd at dette tapet kommer nå. Liverpool hever seg garantert og slår United på Chelsea. Riktig Latias, som pappa brukte å si: Slutter dere ikke nå så tar jeg den ene og slår ned den andre! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Om Diouf scorer nå er ydmykelsen total. Herregud for noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå